יו"ר הכנסת בביקור בגרמניה: "ישראל מוטרדת מהמו"מ עם איראן"

    שלמה ריזל No Comments on יו"ר הכנסת בביקור בגרמניה: "ישראל מוטרדת מהמו"מ עם איראן"

    יו"ר הכנסת נועד עם ועדת החוץ של הבונדסטאג והתייחס לאיום האיראני: "אנחנו מוטרדים מאוד; על פי ההערכות הבטחוניות בישראל, איראן מושכת זמן במשא ומתן בווינה, וממשיכה בשאיפתה לפתח נשק גרעיני ועושה צעדים קונקרטיים בנושא"

    צילום: בועז ארד
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי, פתח הבוקר (שלישי) את ביקורו בגרמניה, אשר יכלול פגישות מדיניות עם צמרת הממשל; נשיא גרמניה, הקאנצלר, שרת החוץ, נשיאת הבונדסטאג ונשיא המועצה הלאומית האוסטרית, ושיאו ביום חמישי, עת ינאם בפעם הראשונה בהיסטוריה ובעברית יו"ר כנסת מול מליאת בית הנבחרים הגרמני, במהלך הטקס הממלכתי לציון יום השואה הבינלאומי.

    עם הגיעו לבונדסטאג הבוקר, נועד יו"ר הכנסת עם נשיאת בית הנבחרים, בארבל באס, ואמר לה: "אני מודה: אני מתרגש מאוד לקראת הנאום שאשא בפני הבונדסטאג ביום חמישי השבוע, יום השואה הבין לאומי. זה לא דבר מובן מאליו עבורי, עבור העם בישראל והעם היהודי כולו. תודה על ההזדמנות המיוחדת הזאת".

    עוד הוסיף יו"ר הכנסת: "גרמניה היא ידידתה הגדולה ביותר של ישראל באירופה. אני מציע יוזמה להקמת פורום משותף של הנהגה צעירה, אשר תאפשר דיאלוג בין חברי הפרלמנט הצעירים בין שני הפרלמנטים".

    לאחר פגישתו עם הנשיאה, נועד יו"ר הכנסת עם ועדת החוץ של הבונדסטאג. היו"ר התייחס לאיום האיראני ואמר: "אנחנו מוטרדים מאוד; על פי ההערכות הבטחוניות בישראל, איראן מושכת זמן במשא ומתן בווינה, וממשיכה בשאיפתה לפתח נשק גרעיני ועושה צעדים קונקרטיים בנושא. מדינת ישראל תעשה הכל על מנת למנוע מאיראן לפתח יכולות צבאיות גרעיניות ולא תוכל להשלים עם מציאות שכזו".



    0 תגובות