פרסום: גנץ פועל להחיל את 'חוק החשמל' על ההתיישבות הצעירה

    איתי גדסי No Comments on פרסום: גנץ פועל להחיל את 'חוק החשמל' על ההתיישבות הצעירה

    ההסדרה תבוצע באמצעות צו אלוף שיחיל עליהם את חוק החשמל, אך תתקיים רק ביישובים בעלי "אופק הסדרתי". ראש המועצה האזורית גוש עציון: "מודה לשרים שקד וגנץ"

    בני גנץ צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, בני גנץ פועל לאשר חיבור בתים בהתיישבות הצעירה ועשרות מאחזים פלסטיניים ביהודה ושומרון – לתשתיות חשמל ומים ובכך לבצע את הסדרתם בפועל. ההסדרה תבוצע באמצעות צו אלוף שיחיל עליהם את חוק החשמל, אך תתקיים רק ביישובים בעלי "אופק הסדרתי".

    בפורום ההתיישבות הצעירה ברכו על המהלך: "ברגעים אלו מה שמתקדם בצעדי ענק היא הסופה הקשה שעתידה להותיר אלפי משפחות בחושך ובקור בימים הקרובים. נגמרו ימי הכותרות. הגיעו ימי המעשים. צו האלוף צריך להחתם היום ולתת מענה ראוי לחיבורי חשמל לכל יישובי ההתיישבות הצעירה".

    שלמה נאמן, ראש המועצה האזורית גוש עציון הגיב: "אני מודה לשרים שקד וגנץ שנלחמו בכדי שגם החלוצים האמיתיים של דורנו יחיו בתנאים הראויים לבני אדם".

    ראשי שדולת א"י בכנסת ח״כ יואב קיש וח״כ אורית סטרוק הגיבו: "אנחנו מקווים מאד שמאמצי השדולה ישאו פרי. לאורך חודשים ארוכים העלנו שוב ושוב ושוב את נושא ההתיישבות הצעירה על סדר היום, יזמנו אין-ספור דיונים, ולא חדלנו לרגע מללחוץ על הממשלה לבצע את מה שהעומד בראשה הבטיח לעשות כבר בישיבת הממשלה הראשונה בראשותו.

    "כולנו תקווה שהלחץ יועיל ושר הבטחון גנץ יוציא צו אלוף שיסדיר את חיבורי החשמל להתישבות הצעירה. העובדה שההתיישבות הצעירה עברה כבר כמחצית מהחורף הקשה ללא חשמל, ותעבור גם את השלג הקרוב במצב זה – היא חרפה. אנו קוראים לחברי השדולה שהם חברי הקואליציה, לוודא שהצו יחתם באופן מיידי, ושאף ישוב לא ישאר מאחור".



    0 תגובות