ח"כ קטי שטרית: "היועמ"ש הוא זה שקיבל רגליים קרות מההסדר"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on ח"כ קטי שטרית: "היועמ"ש הוא זה שקיבל רגליים קרות מההסדר"

    ח"כ קטי שטרית בשיחה עם 'קול חי': "אנחנו רק עולים בסקרים והתמיכה בנתניהו רק עולה. לאור המצב שבו יש שתי מפלגות בימין שאחת מהן בוודאות לא עוברת את אחוז החסימה והשנייה מגרדת אותו אז הקולות האלה יעברו למחנה הימין"

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ קטי שטרית שוחחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר והתייחסה לשבירת השתיקה מצידו של נתניהו אמש, שיתכן והרגיעה את המהומות שפרצו בימים האחרונים בליכוד: "אני אמרתי מלכתחילה שצריך להרגיע את הרוחות. הייתה לי תחושה שבסוף לא יצא כלום מהסדר הטיעון הזה. כשראיתי את ההפגנות בפתח תקווה הבנתי שמישהו יכנס ללחץ ויחזור בו ולכן לא האמנתי שיהיה הסדר".

    "אנחנו זוכרים טוב מאוד איך הם התחילו את ההפגנות שלהם", מזכירה שטרית. "אמרו שהוא היועץ המשפחתי, שהוא לא אובייקטיבי והוא הלך הכי קיצוני בסוף. מי שפה קיבל רגליים קרות זה מנדלבליט. ברגע שהייתה התערבות והוחלט ללכת על הסדר – כל הזמן הוסיפו עוד קושי".

    לאחר מכן היא התייחסה לסיכוייהם להרכיב ממשלה ולנצח בבחירות הבאות: "אנחנו רק עולים בסקרים והתמיכה בנתניהו רק עולה. לאור המצב שבו יש שתי מפלגות בימין שאחת מהן בוודאות לא עוברת את אחוז החסימה והשנייה מגרדת אותו אז הקולות האלה יעברו למחנה הימין. אני מכירה אלפי אנשים שאומרים לי שמצטערים שהצביעו לימינה או תקווה חדשה".

    שטרית תקפה את הקואליציה: "הקואליציה הזו, תסתכל רק על ההתנהלות שלה – אתמול המתנו שעה וחצי לאור תחנוניהם של אנשי הקואליציה לא להעלות את חוק הגיוס. תראה לי חוק שלהם שעובר בקלות".

    לדבריה "יש להם הישג אחד, אנחנו במקום הראשון בעולם בהידבקות באומיקרון; כל יום הם מתפרקים, הייתם צריכים לראות אתמול איך הם כרכרו סביבנו; הם יודעים שבממשלה הזו נגמרו חייהם הפוליטיים ולכן הם עושים הכל כדי לשרוד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד לנתניה זה מנהיג חזק