ר"י פיטסבורג הרה"צ רבי יעקב לייפער בשיחה במרכז התעסוקה של 'עלי שיח'

    נדב דוד No Comments on ר"י פיטסבורג הרה"צ רבי יעקב לייפער בשיחה במרכז התעסוקה של 'עלי שיח'

    יו"ר 'עלי שיח' הרב חיים פרקל: ההצלחה של מרכזי התעסוקה של 'עלי שיח' שהם מקום שיש בו קביעת עתים לתורה

    7:31
    19.03.24
    הדף היומי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף כ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מעמד מלבב ומרגש התקיים במרכז התעסוקה של 'עלי שיח' בעת ביקורו במקום של הרה"צ רבי יעקב לייפער שליט"א בנו חביבו של כ"ק האדמו"ר מפיטסבורג זצ"ל וראש ישיבות פיטסבורג. הרה"צ שליט"א, שוחח בחביבות עם החניכים ושמע מהם על התחושות שלהם במרכז התעסוקה.

    בשיחה עם הצוות הוא שמע מהם  על העבודה שעושים המתבגרים המיוחדים, עבודה שמעניקה להם סיפוק רב. בנוסף סיפרו על כך שהחניכים זוכים לשמוע שיעורי תורה ולהשתתף בתפילות במרכז.

    לאחר מכן התקיימה במקום סעודת  ט"ו בשבט חגיגית. בפתיחת הסעודה, בירך הרה"צ, ביחד עם החניכים על כל פרי ופרי בחביבות גדולה. בדברים שנשא הזכיר את העניין של האדם עץ השדה והכוח של האדם ליצור ולהצמיח אילנות.

    כמו כן, הדגיש בדבריו, את ההשפעה שיש לכל  מעשה טוב שאדם עושה, בפרט אלו שיש להם חסמים וקשיים, שמעשיהם יוצרים פירות מופלאים בעולם הבא. הוא ציין את הדברים שקיבל מאביו, אודות מעלתם של המתבגרים המיוחדים, שכל מצווה שלהם יש להם ענין גדול. לאחר סיום דברות הקודש, שוררו המשתתפים את מיטב שירי חצר הקודש פיטסבורג, בלחנים שהלחין כ"ק האדמו"ר זיע"א.

    עם סיום הסעודה, עמדו חניכים לקבל את ברכתו של הרה"צ, שבירך אותם שיכולו להמשיך בעבודת הכפיים שלהם ובקביעת עתים לתורה. הרה"צ הוסיף ברכה מיוחדת לאנשי הצוות ולהנהלת 'עלי שיח', שיהיה להם את הכוח להמשיך לפעול למען הילדים והמתבגרים המיוחדים.

    יו"ר 'עלי שיח' הרב חיים פרקל, הודה לרה"צ על הביקור רב הרושם במרכז התעסוקה של 'עלי שיח' באשדוד: 'זכות גדולה נפלה בחלקנו, שבנו חביבו של כ"ק האדמו"ר מפיטסבורג, ערך אצלנו ביקור מיוחד וסעד את סעודת ט"ו בשבט ביחד עם החניכים. ההצלחה של מרכזי התעסוקה של 'עלי שיח', שלצד העבודה, יש קביעת עיתים לתורה ותפילות תמידין כסדרן'

     



    0 תגובות