נקודת רתיחה: פעיל שמאל שפך קפה רותח על תושב שמעון הצדיק

    ישראל רובין 2 Comment on נקודת רתיחה: פעיל שמאל שפך קפה רותח על תושב שמעון הצדיק

    עו"ד חיים בלייכר מחוננו המייצג את הנפגע, הדגיש את חומרת התקיפה וקרא לעצור את התוקף "תקיפה של אדם באמצעות משקה חם/רותח מהווה תקיפה חמורה, בדגש על כך שמדובר בתקיפה על רקע מאבק פוליטי לאומי. אבקש לעצור את החשוד את תום ההליכים"

    8:27
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on הפעילות בשיפא: "זו תהיה השגרה שלנו בשנה הקרובה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש השמאל יוסי טבדיוגלו (חוזה) שפך קפה רותח על טל יושובייב, תושב שכונת שמעון הצדיק בירושלים, במהלך התפרעויות שהיו בשטח ביום שישי האחרון. עו"ד חיים בלייכר מחוננו המייצג את יושובייב שלח מכתב לחקירות תחנת שלום בבקשה לעצור את החשוד ולהעמידו לדין.

    התקיפה אירעה ביום שישי האחרון, ממש לפני כניסת השבת. באותו היום התפרעו עשרות אנרכיסטים יחד עם בני מיעוטים בשטח סמוך לביתו של יושובייב, וחוללו נזק רב לגדר שהוקמה סביב חלקה בבעלות יהודית פרטית.

    לאחר ההתפרעות יצא יושובייב לעבר החלקה המדוברת, "או אז רץ לעברו החשוד המזוהה לכאורה כיוסי טבדיוגלו (חוזה), ושפך על מרשי קפה רותח מכוס שאחז בידו. בגדיו של מרדי הוכתמו מהקפה, חום המשקה צרב בגופו של מרשי", תיאר עו"ד בלייכר.

    לדבריו "אך בנס המשקה הרותח לא פגע בפניו החשופים של מרשי, מה שיכול לגרום בקלות נזק רפואי של ממש". האירוע כולו תועד במצלמות האבטחה, יושובייב פנה בשטח לשוטרים והתלונן, והם עיכבו את החשוד.

    עו"ד חיים בלייכר מחוננו הדגיש את חומרת התקיפה "תקיפה של אדם באמצעות משקה חם/רותח מהווה תקיפה חמורה, בדגש על כך שמדובר בתקיפה על רקע מאבק פוליטי לאומי. אבקש לעצור את החשוד את תום ההליכים ולעשות ככל שניתן כדי להגיש נגדו כתב אישום חמור בהקדם – ולהעמידו לדין בגין מעשיו החמורים".

    נזכיר כי נגד משפחת יושובייב נעשו לא פחות מ16 אירועי טרור שונים, מאז ימי מבצע 'שומר החומות'. האירועים כוללים 8 הצתות רכב, 2 זריקות בקבוקי תבערה, ירי כוורת זיקוקים לחצר המשפחה, זריקת בקבוקי צבע על רכב המשפחה פעמים רבות ועוד.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כל זה יגמר מתי שנבין שאין מי שיכול לעזור רק השם

    2. 1

      נו מה יעשו לו??‽?? מעניןןןן