ח"כ השכל: "לוח החופשות במערכת החינוך יעודכן כמו בחינוך החרדי"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ השכל: "לוח החופשות במערכת החינוך יעודכן כמו בחינוך החרדי"

    יו"ר ועדת החינוך ח"כ שרן השכל בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחסה למדיניות משרד החינוך בביטול הבידודים במערכת החינוך ועדכון החופשות במגזר הכללי כמו במגזר החרדי ועל עסקת הטיעון של נתניהו שהתבטלה

    צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש ועדת החינוך התראיינה הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחסה למדיניות החדשה במערכת החינוך, "הנגיף של האומיקרון הוא שונה ההתפשטות שלו שונה, אנחנו מכניסים עשרות אלפי תלמידים לבידוד ואחר כך הם חוזרים שלילים, לכן עדיף שהם יעברו פעמיים בשבוע בדיקה ואז לבודד את התלמידים החולים ולא את הבריאים".

    עוד הוסיפה כי "המוטציה הזו שונה בחומרתה מנגיף הדלתא, ברוב במקרים העצם הנגיף לא מגיע לריאות ולא מפתח מחלת ריאות שמביאה למחלות קשות, לכן רמת המסוכנות של הנגיף האומיקרון נכון לעכשיו היא לא חמורה כשאר הנגיפים. ולכן אנחנו צריכים לחשוב בהתאם על ההגבלות על אזרחי ישראל".

    על עדכון החופשות במערכת החינוך הכללית סיפרה השכל, "צריך לעדכן את לוח החופשות, אנחנו מעבירים חלק מלוח החינוך החרדי לחינוך הממלכתי, דיברו עבר עשרות שנים על זה, ההורים נמצאים כמעט שלושה חודשים בשנה בחופש עם הילדים בגלל החגים. לכן אנחנו נעדכן וניתן חופשה בחודש יולי ואח"כ שלושה שבועות בחגים. יש ארבעה ימי חופש לפני הפסח, יש חופשות שנכנסו תוך כדי השנים".

    השכל התייחסה לביטול עסקת הטיעון ואמרה, "כל אותם שמועות למעשה הופרכו, נתניהו הודיע בקולו כי עסקת הטיעון ירדה, גדעון סער אמרה כי אנחנו כאן לייצב את המדינה והממשלה תפעל לזמן ארוך. ואותה ממשלה העבירה החלטה לפצות את משפחות נפגעי הר מירון והסיוע הוא מיידי".

    השכל התייחסה לעליות והירידות בקואליציה עם מנסור עבאס ואמרה, "בסוף אנחנו פחות בשביל לדבר אלה לעשות, החוק שאני העברתי בחודש שעבר והוא חוק חשוב, חוק שמסייע לחקלאים ומגו עליהם מפני פשיעה חקלאית, משפחות ששומרות על אלפי דומנים של מדינת ישראל. אין ספק שזו קואליציה מאתגרת אבל את החוקים החשובים אנחנו מעבירים".



    0 תגובות