נתניהו שובר שתיקה: "אמשיך להוביל את הליכוד והמחנה הלאומי"

    איתי גדסי ואבי רבינא No Comments on נתניהו שובר שתיקה: "אמשיך להוביל את הליכוד והמחנה הלאומי"

    ראש הממשלה לשעבר נתניהו שובר שתיקה ממושכת, לאחר המו"מ הארוך סביב עסקת טיעון שתסיים את משפטו, והבהיר כי בניגוד לפרסומים השקריים: "מעולם לא הסכמתי לקלון". ראש הממשלה לשעבר הודה לתומכיו, "בימים האחרונים הוכחתם שוב שאני לא צועד לבד, ושמיליונים מכם צועדים יחד איתי"

    צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר מבול הדיונים והדיווחים על עסקת טיעון בין ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ליועמ"ש מנדלבליט והפרקליטות בתיווכו של הנשיא לשעבר אהרון ברק, ראש הממשלה לשעבר נתניהו שובר שתיקה לאחר זמן ממושך ומודיע לכל תומכיו: "אני ממשיך להוביל את הליכוד והמחנה הלאומי".

    בסרטון שפרסם ראש הממשלה נתניהו הוא פנה לאזרחי ישראל ואמר, "אזרחי ישראל היקרים והאהובים, בימים האחרונים הוכחתם שוב שאני לא צועד לבד, ושמיליונים מכם צועדים יחד איתי. ריגשתם אותי מאוד. אני אמשיך להוביל את הליכוד ואת המחנה הלאומי כדי להנהיג את מדינת ישראל – בשליחותכם".

    ראש הממשלה נתניהו התייחס למשפטו שמתנהל בימים אלו ואמר, "הציבור כולו רואה מה קורה בבית המשפט ואיך התנהלה החקירה נגדי. די היה בכך כדי לסגור את התיקים נגדי כבר עכשיו, אבל זה עדיין לא קרה. בימים האחרונים פורסמו טענות שגויות בתקשורת על דברים שכביכול הסכמתי להם, כגון הטענה שהסכמתי לקלון. זה פשוט לא נכון".

    נתניהו הודה להתגייסות של מאות אלפי אנשים לעזרתו תוך הבעת תמיכה מרשימה ואמר, "ההתגייסות והתמיכה האדירה שלכם חיממו את ליבי ואת ליבם של בני משפחתי וזה נותן לי עוד כוח להמשיך להנהיג אתכם ולהילחם על דרכנו, על האמת ועל הצדק".

    נראה כי הסדר הטיעון ירד לטמיון, לאחר שנתניהו הבהיר כי אינו מוכן לקבל קלון שירחיק אותו מהזירה הפוליטית בניגוד לרצונם של מיליונים מאזרחי ישראל.



    0 תגובות