פתרונות צמחיים שיסייעו לכם לעבור את החורף

    עפר גדנקן No Comments on פתרונות צמחיים שיסייעו לכם לעבור את החורף

    איך מתמודדים עם הווירוסים, החיידקים והקור בדרכים טבעיות? לפני שאתם רצים לחנות טבע לחפש את המוצר הבא, מומלץ ללמוד על צמחי המרפא שעשויים לסייע בהתמודדות עם מחלות החורף

    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרק עוף, מיתג את עצמו בעזרת כל הסבתות, כתרופה האולטימטיבית למחלות חורף. מסתבר שהוא לא לבד, לטבע יש הרבה מה להציע לנו במהלך ההתמודדות עם מחלות, וירוסים והתקררות.

    הנה כמה צמחי מרפא שעשויים לסייע למנוע את מחלות החורף ולחזק את המערכת החיסונית:

    אכינצאה:

    טוענים שהאינדיאנים גילו את הצמח המופלא הזה, שעשוי לסייע בחיזוק תגובת המערכת החיסונית ובהקלה על התסמינים של שפעת והצטננות, מה שהופך את האכינצאה לצמח המרפא המושלם לחורף.

    האכינצאה היא אנטי דלקתית וגם אנטי פטרייתית ויכולה לסייע לגוף להגן על עצמו מפני זיהומים.

    את האכינצאה ניתן לצרוך כתמצית, בטבליות או כחליטת תה.

    פרופוליס:

    פרופוליס מכונה בפי כולם “האנטיביוטיקה של הטבע“. מדובר במוצר טבעי המיוצר על ידי הדבורים ומופק בין היתר משרף העצים ומכיל חומרים מחטאים ורכיבים חיוניים שונים שעשויים לסייע בטיפול בדלקות וזיהומים ובחיזוק המערכת החיסונית. צריכת פרופוליס עשויה להפחית את הסיכון לחלות במחלות חורף בילדים, להפחית את ימי ההיעדרות מהגן או מבית הספר ולהקל את עוצמת התסמינים.

    ויטמין C:

    הוויטמין המוכר שמצוי במידה רבה בפלפלים ובפירות הדר שונים, מסייע להפחית את משך תקופת ההצטננות. ויטמין C , או בשמו המדעי -חומצה אסקורבית, מחזק את תאי מערכת החיסון, שעובדת קשה יותר בחורף, כאשר כל החלונות מוגפים והווירוסים נמצאים בחלקיקי הרוק והנשימה שלנו. הוא מחזק את פעילות מערכת החיסון ועוזר בקיצור תקופת מחלות ויראליות ועור להפחית דלקות וזיהומים.

    סמבוק שחור:

    הסמבוק השחור מופיע בכתבים עתיקים מרחבי אירופה המתעדים שימוש של הרפואה הטבעית בפרחי ופירות הסמבוק השחור בהקשר של מחלות חורף, שיעול, נזלת, התקררויות, שפעת, כאבי גרון, דלקות שונות, חום ודלקות מפרקים. פירותיו של הסמבוק השחור מכילים שילוב ייחודי של מגוון רכיבים תזונתיים ונחשב לאחד מצמחי המרפא הוותיקים והמרכזיים ברפואה הטבעית והמסורתית.

    אסטרגלוס:

    במהלך החורף, החושך מקדים להגיע וכולנו מרגישים קושי לצאת מהמיטה החמה. האסטרגלוס, שהוא אחד מצמחי המרפא לחורף המוכרים ביותר ברפואה הסינית מתמודד עם כל הקשיים האלה ועוד רבים. האסטרגלוס מגיע כשורש וניתן לבשל אותו גם במרק או בתבשילים והוא יעניק למרקים שלכם טעם מתקתק.

    התוכן מוגש באדיבות 'אלטמן בריאות' הפועלת שנים רבות במקצועיות ובאחריות על מנת לספק לכלל הציבור מגוון פתרונות בריאותיים אשר ישתלבו בשגרת החיים ויסייעו להיטיב עם הגוף במצבי חיים שונים ולאורך מעגל החיים.



    0 תגובות