מועצת בנימין בפנייה לחכ"י ימינה: "קר לנו, די להתעללות"

    נתי קאליש 1 Comment on מועצת בנימין בפנייה לחכ"י ימינה: "קר לנו, די להתעללות"

    בעקבות הפסקות חשמל ארוכות מועצת בנימין יוצאת בדרישה ציבורית להסדרה וחיבור ההתיישבות הצעירה לחשמל | ראש המועצה ישראל גנץ: "אם ממשלת ישראל העבירה לפני חודש את הסדרת החשמל לבדואים היא חייבת לעשות זאת גם כאן, לחברי ימינה יש חוב כפול"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחלוף שבוע חורפי קר ולקראת מערכת חורפית סוערת נוספת שצפויה לכלול שלג, יוצא ראש מועצת בנימין ישראל גנץ בדרישה לממשלה ובייחוד לחברי ימינה שישתמשו בכוחם הפוליטי כדי לחבר את ההתיישבות הצעירה לחשמל ולהסדירה. גנץ אומר כי לאלפי המשפחות והילדים בהתיישבות הצעירה מגיעים תנאים מינימליים. "אם ממשלת ישראל העבירה לפני חודש את הסדרת החשמל לבדואים היא חייבת לעשות זאת גם כאן" אומר גנץ.

    בקמפיין "קר לנו, תנו חשמל להתיישבות הצעירה" שמתפרסם במודעות רחוב, משתתפים ילדים מההתיישבות הצעירה בבנימין הסובלים מהקור בשל הפסקות חשמל תכופות וארוכות. הפסקות החשמל נובעות מתשתית ירודה שאינה מספיקה לכמות התושבים. בהתיישבות הצעירה גרים כ-25 אלף תושבים ובהם 12,000 ילדים.

    במועצה אזורית בנימין מדווחים כי בשבועות האחרונים, נגרמו שיבושי חשמל משמעותיים ביישובי גוש שילה, לרבות ליל השלג בשבוע שעבר. גם בשבת האחרונה נשארו תושבים רבים בלי חשמל. באגף שפ"ע במועצה ובמחלקת החשמל עבדו לאורך כל הימים האחרונים כדי לפתור תקלות הנובעות מעומס על תשתית רעועה. חברת החשמל לא יכולה לחבר את היישובים לחשמל המתאים לביקושים עד להסדרת הנושא שצריכה לבוא מהממשלה.

    ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ: "ביחד עם תושבי ההתיישבות הצעירה, אנו יוצאים היום בקריאה להסדרת חשמל מהירה לטובת התושבים. לא תיתכן מציאות שב-2022 ילדים יצטרכו לסבול מקור חודר עצמות, בלי אפשרות למקלחת חמה, או אפילו לכבס בגדים ולזכות לתאורת חשמל בערב", אמר ראש המועצה, והוסיף: "ממשלת ישראל דאגה להפוך עולמות ולעוות את ספר החוקים בשביל הבדואים בנגב שפלשו לאדמות. כאן יש אלפי משפחות של אזרחים נאמנים ומשרתי מילואים. איך שרי הממשלה ישנים בלילה כשילדים ישנים בלי חימום בגלל עיכוב של החלטה שלהם?! לחברי ימינה יש חוב כפול – הם היו כאן והבטיחו שיסדירו את ההתיישבות הצעירה. אנחנו אומרים להם שבדיוק זה הזמן לעשות זאת" דברי גנץ.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מסכנים! הלוואי והייתי יכולה לעשות משהו בממשלה הארורה הזאת !!! ה יקח אותם! שמאלנים מנוולים