חגיגת מסגרות ברשת עינית

    עפר גדנקן No Comments on חגיגת מסגרות ברשת עינית

    גם בחורף מתחדשים עם משקפיים איכותיים ממיטב המותגים המובילים

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עונת החורף בעיצומה, הקור בחוץ בשיאו, אבל בסניפי עינית ממשיך להיות חם גם עכשיו עם מגוון רחב של משקפי ראייה ומסגרות של המותגים המובילים. סניפי הרשת ערוכים להעניק את השירות הטוב ביותר בכל תנאי מזג אוויר על מנת לספק פתרונות ראייה מתקדמים ואופנתיים.

    עינית, רשת המשקפיים המקצועית והמובילה, מזמינה אתכם להתחדש עם מגוון רחב של משקפי ראייה ומסגרות של המותגים המובילים בסניפי הרשת. רשת המשקפיים מאפשרת ליהנות ממגוון רחב של מסגרות איכותיות לכל המשפחה, ממיטב המותגים המובילים של עולם האופנה. עינית ידועה בשל המקצועיות וצוות האופטומטריסטים המומחים שמעניקים שירות אדיב ללקוחותיה, וכן בשל המוניטין והניסיון הרב שנצברו במשך שנים רבות.

    מומחי עינית הינם בעלי ניסיון בהתאמה מושלמת של משקפיים לנתונים האישיים, ומסגרות בהתאם לטעם האישי. בעינית תוכלו למצוא מלאי רחב של סוגי מסגרות ממיטב המותגים המובילים בעולם, מסוגים שונים ובאיכות ללא פשרות. המבחר הרחב שמעניק מרחב בחירה מגוון עד למציאת המסגרת המתאימה, השירות האישי וההקפדה על מקצועיות, מציבים את עינית במקום הראשון וכבחירה המועדפת על המשפחה החרדית.

    גם בתקופה זו עינית מעניקה שירות ויחס אישי ללקוחותיה בסניפים ברחבי הארץ, ומבטיחה את חוויית הקנייה הטובה ביותר. כשמדובר בעיניים שלכם אסור להתפשר על פחות מהטוב ביותר, ולכן בעינית תוכלו ליהנות מכל החבילה תחת קורת גג אחת עם מבחר ענק של מסגרות, צבעים וסגנונות לכל הגילאים.

    סניפי עינית פזורים בריכוזים החרדיים הבולטים ברחבי הארץ: ירושלים: חנות הדגל ברח' ישעיהו 1, וקניון רב שפע, רח' שמגר 16; בני ברק: 'עינית' ו'עינית ג'וניור' במרכז רייסדור, רח' הרב לנדא 4; אלעד: מרכז 'רימון' רח' בן שטח 10; בית שמש: חדש קניון לב הרמה רח' נהר הירדן וברח' נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח' הר"ן 9 ז'.



    0 תגובות