ח"כ אקוניס לחברי הליכוד: "חדל אש, יש כרגע קרב ירושה על ירושה שאיננה"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ אקוניס לחברי הליכוד: "חדל אש, יש כרגע קרב ירושה על ירושה שאיננה"

    ח"כ אופיר אקוניס בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מתייחס לעסקת הטיעון ואומר כי להערכתו לאור התעקשות הפרקליטות והיועמ"ש העסקה התרחקה מחתימה. על ועדת החקירה: "לחקור גם את משלחות הרכש של צה"ל בעולם". ועל קרבות הפנים בליכוד

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אופיר אקוניס התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת בצלאל קהאן התייחס לעסקת הטיעון שתקועה בין ראש הממשלה לשעבר נתניהו ליועמ"ש, "הערכתי אז בתוכנית כי אם בפרקליטות והיועמ"ש יתעקשו על קלון אז לא תהיה עסקה, זו הערכתי מהיכרות ארוכת שנים עם נתניהו. ייתכן וההערכה שלי התממשה. ההתעקשות של הפרקליטות והיועמ"ש הרחיקה מאוד את עסקת הטיעון".

    אקוניס קרא לחבריו בליכוד שלא להתעסק בקרבות ירושה כעת, "אני אומר לחבריי בליכוד, חדל אש מיד, נצרו אש מיד, יש כרגע קרב ירושה על ירושה שאיננה. הדבר יבוא לביטוי רק בפריימריז. אני אומר לחבריי זה ירי בתוך הנגמ"ש, חדל אש. גם כשאני הותקפתי על ידי המלשינון אמרתי אז ליכודניק לא תוקף ליכודניק".

    עוד הוסיף אקוניס על קרבות הפנים, "כאשר חבריי הליכוד מקבלים במשך סוף שבוע שלם, הודעות של מועמדים ומועמדות שמכפישים אחד את השנייה ללא האף, בלשון של השמצה אישית וחלקי שמועות מאיזה דיווח מהתקשורת, והדבר הופך לירי בתוך הנגמ"ש זה ירי בתוך הנגמ"ש. אני כבר כתבתי שמי שנהנה מזה שה הממשלה הרעבה והמסוכנת למדינת ישראל".

    אקוניס ציין, "אני שוחחתי עם נתניהו ברביעי האחרון, הוא אמר כשיהיה מה לעדכן, אעדכן. הוא מקפיד שלא לתדרך את חברי הכנסת לטוב ולרע. אני חושב שהעניין יגיע למיצוי יהיה נכון לכנס את חברי הליכוד ולדבר איתם על כך".

    אקוניס התייחס לחשדות בפרשת הצוללות, "גם ליברמן הצביע בעד הוועדה למרות שלפני שנתיים הוא אמר שהעסקה הייתה תקינה לחלוטין. היועמ"ש מנדלבליט כתב לביהמ"ש העליון שלא התגבש חשד סביר על נתניהו בפרשה, גם שי ניצן אז פרקליט המדינה אמר שאין לנתניהו יד ורגל בפרשה".

    אקוניס הבהיר כי "זה חלק מקמפיין פוליטי של יש עתיד וכחול לבן יחד עם הקמפיין המכוער של "ארדואן" ולהביא את זה לישיבת ממשלה, המשטרים האפלים והמסוכנים ביותר נהגו כך כלפי שלטון קודם. כל אדם שיודע היסטוריה של המאה הקודמת".

    אקוניס שאל מדוע לא בודקים בכלל את את משלחות הרכש של צה"ל בעולם וכלל הצדדים בעסקאות, "מדוע לא בודקים את קיומה של משלחת רכש למנהטן, כולם עכשיו משלמים את המשכורות של כל המשפחות שמתגוררות שם, הדבר היה נכון לשנות החמישים. זה בניין של עשרות אנשים וזה צ'ופר למקורבים, אני תמיד תומך בכוחותינו אבל גנץ וחבריו שדואגים לפנסיות השמנות שלהם, אני דואג לחיילים שאוכלים אוכל לא טרי ונמצאים בקור מקפיא ברמת הגולן".

    אקוניס הוסיף ותקף בחריפות את הממשלה, "במקום שהם יתנו להם גיבוי, הם מתעסקים בניפוח וגיבוי. זה מזכיר את שלטון מפא"י שהיו דואגים לאנ"ש. ישראל חוזרת חמישים שנה אחרוה, בדרור בחירות שנתן שלטון הליכוד למדינה. עכשיו דואגים לצוללות אבל למה רק שם, שיחקרו את הרכש המשכורות, כלי הטיס".

    אקוניס קרא לממשלה, "תדאגו לישראל למסורת ישראל ואזרחי ישראל. רואים את הנתונים של משרד הבריאות היום? אני תמיד הייתי קורא את הגרף מהמל"ל וידענו מתי צריך סגר או טיפול במקום כזה או אחר. זאת ממשלה רעה ומסוכנת לעם ישראל, למסורת ישראל ולתורת ישראל".

    על פרשת הריגול שמסעירה את המדינה שנראתה בחלקה כמזימה להפלת שלטון נתניהו אמר אקוניס, "מבקר המדינה הודיע שיבדוק את הפרשה של משטרת ישראל ותוכנות הריגול. השר בר לב אמר שהמחבלים פעלו ממניעים אישיים ונתן גיבוי לתנועה האיסלאמית במקום לתת גיבוי לכחותינו. אני סומך את ידי על מבקר המדינה. יכול להיות שיצטרכו כלים נוספים לבדיקה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אזרחי המדינה
      הגיע הזמן להבין שאין דמוקרטיה בישראל
      כל מה שקורה אינו דמוקרטיה אלא שינאת ביבי