במשטרה מבהירים: תיק החקירה בעניין תקיפת ח"כ סילמן – לא נסגר

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on במשטרה מבהירים: תיק החקירה בעניין תקיפת ח"כ סילמן – לא נסגר

    במשטרה מבהירים כי תיק החקירה בעניין תקיפתה של יו"ר הקואליציה "עודנו נמצא בבדיקת גורמי המקצוע וטרם התקבלה כל החלטה". בעלה של סילמן הגיב: "מה שרץ אתמול זה פייק ניוז; צריך לדון אדם לכף זכות"

    מבט ממעוף הציפור של המטה הארצי של משטרת ישראל הממוקם בקרית מנחם בגין בירושלים צילום: נתי שוחט / פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפרסומים במהלך סוף השבוע, במשטרה מבהירים הבוקר (ראשון) כי תיק החקירה בעניין תקיפתה של יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן בתחנת דלק "עודנו נמצא בבדיקת גורמי המקצוע וטרם התקבלה כל החלטה".

    בעלה של יו"ר הקואליציה, שמוליק סילמן אמר היום בריאיון לשרון גל ב'גלי ישראל': "פייק ניוז מה שרץ אתמול, אין שום ראיה שזה לא נכון. מספיק אחוז אחד שזה נכון. צריך לדון אדם לכף זכות, מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך. כבנאדם לבנאדם אני שואל אותך: אתה בטוח במאה אחוז שעידית שיקרה? יש שלושה דברים שאין לאדם חלק בעולם הבא, אחד מהם זה הלבנת פנים".

    סילמן התייחס לדברים שאמר בריאיון הקודם לגלי ישראל: "כשאמרתי לך בפעם הקודמת שאני לא יודע במי לבחור, ביבי או בנט, התכוונתי לומר שגם הוא וגם הוא ראויים. יש פה בני אדם אחרי הכל, לא סתם פוליטיקאים. אדם שפוי ונורמלי לא ירצה להתקרב לפוליטיקה; אין אדם ישר יותר מעידית אשתי".

    בסוף השבוע פורסם כי המשטרה סגרה את תיק החקירה בעניין התקיפה לכאורה, לאחר שלא נמצאו ראיות לתקיפה וכן בשל "שיתוף פעולה מוגבל מאוד" מצידה של סילמן.

    בחדשות 13 פורסם, כי המשטרה ביקשה מסילמן את נתוני ה'איתוראן' ברכבה, אך היא סרבה להעביר את הנתונים ולאחר מכן הפסיקה להשיב לפניות המשטרה. גורם במשטרה שצוטט בחדשות 13 אמר כי במשטרה יש עליה כעס עצום על כך ש"סחררה את המשטרה".

    העיתונאי עמית סגל פרסם בחדשות 12, כי בעקבות הפרסום על סגירת התיק, סילמן קיימה שיחה קשה עם החוקר בתיקף "יש משהו שחסר בחקירה ולא אמרו לי? איך אפשר לסמוך על משטרת ישראל? זאת פשוט חוצפה שאין כדוגמתה", אמרה סילמן בשיחה. "למה שמישהו ירצה לשתף פעולה עם המשטרה אם ככה אתם מתנהגים. זה חוצפה שאין כדוגמתה שיש כותרות כאלו. אתם היחידים שעמדתם מולי".

    השר לשעבר מ'כחול לבן' יזהר שי הגיב לאירוע בריאיון ל'גלי ישראל': "אני חושב שעידית סילמן, כנבחרת ציבור, צריכה לעמוד מול המצלמות ולהסביר לציבור מה היה בדיוק ואם צריך להתנצל – להתנצל".

    האלוף (במיל׳) ח״כ יואב גלנט הגיב: "סיפור התקיפה שלא היתה כנגד עידית סילמן הוא תמצית השיטה: ממציאים ספין שקרי נגד מחנה הימין ובשיתוף התקשורת מציגים את ״הימין האלים״. כאשר מתברר השקר – איש כבר לא מדווח… זה לא יעזור, הליכוד יחזור לשלטון ומהר".

    ח"כ משה ארבל מסר: "אחרי שבדתה סיפור על תקיפה דמיונית כדי להשחיר ציבור שלם ולא שת"פ בחקירת המשטרה, מקליטה עידית סילמן שיחה עם שוטר ומדליפה לתקשורת. אני קורא לרופא הכנסת להידרש לנושא בדחיפות".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בושה לכולנו שאנחנו מיוצגים ע"י אישה כזו. כל דקה שהיא יושבת בכנסת ועוד כיו"ר מיותרת ומביישת אותנו

    2. 1

      חתיכת סתומה שרצתה קצת צומי לכי יאבלהההה 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎🤲🤲