מנהלי בתי ספר מזהירים מביטול הבידודים; 77 נפטרו מקורונה בשבוע האחרון

    צבי טסלר No Comments on מנהלי בתי ספר מזהירים מביטול הבידודים; 77 נפטרו מקורונה בשבוע האחרון

    ו"ר התאגדות מנהלי בתי הספר העל-יסודיים הזהיר כי ביטול הבידודים: "צעד מסוכן שעלול להגדיל את מספר המאומתים לקורונה בבתי הספר ולסכן את בריאות המורים והצוותים החינוכיים". קרוב ל-600 חולים קשים. מאות בעלי עסקים יפתחו היום במחאה מול ביתו של בנט ברעננה

    צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר מסיבת העיתונאים שערכו אמש ראש הממשלה בנט, שר הבריאות הורביץ ושרת החינוך ביטון, במהלכה הודיעו על ביטול הבידודים במערכת החינוך בעת חשיפה למאומת. ‏יו"ר התאגדות מנהלי בתי הספר העל-יסודיים, מנשה לוי, אמר על ביטול הבידודים בבתי הספר: "צעד מסוכן שעלול להגדיל את מספר המאומתים לקורונה בבתי הספר ולסכן את בריאות המורים והצוותים החינוכיים. לסמוך על ההורים שיבצעו את הבדיקות לילדיהם זו כרוניקה של כישלון ידוע מראש" הזהיר.

    כעת נמצאים בבתי החולים, 592 מאושפזים במצב קשה, 117 חולים מונשמים, 15 חולים מחוברים לאקמו. 8,370 נפטרים מתחילת המגיפה (77 נפטרו בשבוע האחרון).

    בתוך כך, גם בזווית הכלכלית החלו אלפי בעלי עסקים למחות על אוזלת ידה של הממשלה בטיפול בענפים הקורסים. אנשי הענפים הקורסים ובהם בעלי אולמות, מפיקים, תיירות, טכנאים, מסעדנים, סוכני נסיעות, חדרי כושר, מורי תל"ן ועוד, יגיעו היום (שישי) בשעה 12:00 להפגין מחוץ לביתו של בנט על ההתעלמות המתמשכת ממצבם ומהעובדה שהענף כולו מושבת והממשלה הפנתה להם עורף.

    ההפגנה מתקיימת בצל המתווה שהוצג השבוע, שלא נתן כל מענה לענפים שבמצוקה, ובמקום זאת דאג להמשיך לתקצב את הגופים המוסדיים המתוקצבים ממילא.

    נועם לוי יו"ר התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים אמר לקראת ההפגנה: "התחלנו בבודדים, ושבוע שעבר כבר הגענו מאות, הממשלה הזו צריכה להבין שלא ניתן לה רגע של שקט עד שלאנשים שלנו לא יהיה שקט כלכלי בצל הגל החמישי. אני ממליץ לחברי הממשלה לא לשבת יותר מדי בנוח על הכיסא, ומזכיר להם שהממשלה הקודמת נפלה בצל מאבק העצמאיים- לא לעולם חוסן".

    אלירן ברדוגו, מפיק אירועים וממובילי מטה המאבק להצלת עולם התרבות והאירועים אמר: "אנחנו בסגר מבלי לקרוא לו סגר. שוב מאות אלפים מאנשי התעשייה חיים עם חרב מעל הצוואר שלהם, ראש הממשלה ושר האוצר התבלבלו, המדינה ששותפה שלנו לרווחים ויודעת כל חודש לקחת את החלק שלה, צריכה לדעת גם לתת בשעות קשות, כמה שהם ירצו לעצום את העיניים ולא להגיד את המילים, אי אפשר להסתיר את זה – אנחנו בשעה קשה- ואנחנו דורשים סיוע ועכשיו".

    החל ממוצ"ש זה מתחיל: בדיקות PCR ובדיקות סרולוגיות עושים במיון יד שרה. לבדיקות סרולוגיות/PCR יש למלא פרטים בקישור https://boti.bot/SZm9at9mYekN

    לבדיקות קורונה מהירות – אנטיגן יש למלא פרטים בקישור https://boti.bot/SmaCQaIDSJP7



    0 תגובות