ח"כ הנגבי על עסקת הטיעון: "עסקה כמו אצל דרעי תהיה מאוזנת"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ הנגבי על עסקת הטיעון: "עסקה כמו אצל דרעי תהיה מאוזנת"

    ח"כ צחי הנגבי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחס לעסקת הטיעון שעומדת מול נתניהו, וקרבות הירושה בעידן שלאחריו בליכוד

    צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ צחי הנגבי (הליכוד) התראיין הערב (חמישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא והתייחס לעסקת הטיעון, "אני הייתי רוצה שנתניה ילך בראש הליכוד ויחזיר אותנו לשלטון. בנושא המשפטי קטונתי לתת לו עצות. אבל אני מתקומם נגד הרצון לגרש את מנהיג הליכוד מהזירה הציבורית, הם אומרים שזה 7 שנים, ושבע שנים זה גירוש למעשה לצמיתות".

    הנגבי הסביר, "אם היה שוחד אני מבין, אבל לב ליבו של כתב האישום מחוק כלא היה, אז כל הדברים האחרים אין בהם כדי להביא לתוצאה כל כך קיצונית. לכן אני מקווה שלאזרחי ישראל תהיה הבחירה מי ינהיג אותם ונתניהו יהיה אחד המועמדים".

    הנגבי התייחס לחומרת הסעיפים ואמר, "אני לא שופט ולא נמצא לפני חומר הריאיות, אבל גם הפרקליטות עצמה מסכימה להסיר את סעיף השוחד,  גם העדים שהם מביאים בפרשת השוחד הם קורסים ומתפוררים על דוכן העדים, אז לכן אם הם מוותרים המשמעות של זה שהם טיפסו על עץ גבוה מידי. ועל העצים האחרים הם יכולים להציע הסדר כמו עם אריה דרעי שזה הסכם מאוזן".

    הנגבי התייחס לקרבות הירושה אחרי עידן נתניהו ואמר, "אנחנו נשאלים ע"י התקשורת, וכל אחד צריך להגיד את האמת שלו, שנתניהו צריך להישאר, כי כרגע הנכון הוא לחזק את נתניהו. אני ח"כ הוותיק בליכוד, אני השר המנוסה בליכוד, חבריי הטובים לא נופלים ממני יש שורה ארוכה של אנשים מוכשרים בבוא היום שהלוואי ויהיה רחוק".

    הנגבי התייחס לאפשרות של אדם שיהיה יו"ר הליכוד זמני עד בחירת יו"ר קבוע, "הכל מקרה בחוה מכתיבה שיו"ר הליכוד ו מועמדה לראשות הליכוד, יהיה אדם שמתפקדי הליכוד יצביעו עבורו. ייתכן ויהיה אפשר למנות אדם זמני שינהל את הליכוד עד לבחירת יו"ר קבוע. כך גם היה אצלי הייתי יו"ר תנועה זמני שאריק שרון עזב. אח"כ בבחירות נבחר בנימין נתניהו".



    0 תגובות