קו התפר: המשטרה מתגברת את האבטחה ברמת שלמה

    נתי קאליש No Comments on קו התפר: המשטרה מתגברת את האבטחה ברמת שלמה

    בסיור שערכו מפקדי המשטרה בשכונת רמת שלמה בירושלים יחד עם אנשי המנהל הקהילתי התחייבו המפקדים כי המשטרה תגביר את האכיפה המשטרתית באזורי התפר בשכונה ותתקין מצלמות מעקב בנקודות הרלוונטיות כבר בתקופה הקרובה, דבר שללא ספק יגביר את ביטחון תושבי השכונה.

    המפקדים בסיור ברמת שלמה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן מפקד מרחב ציון בירושלים יחד עם מפקד תחנת לב הבירה במשטרת ישראל הגיעו השבוע לסיור ממושך בשכונת רמת שלמה בירושלים במטרה לעקוב מקרוב אחר פעילות המשטרה במקום ולהגביר את תחושת הביטחון של תושבי השכונה החרדית.

    בסיור המיוחד שנערך בשעות הבוקר נטלו חלק נצ״מ רונן עובדיה המשמש כסגן מפקד מרחב ציון בירושלים ונצ״מ שימי מרציאנו, מפקד תחנת לב הבירה בעיר, אשר קיימו את הסיור יחד עם ראשי המנהל הקהילתי בשכונת רמת שלמה בראשות יו"ר המנהל הרב מרדכי קסלר, מנהל המנהל עזרא ברגר, סגן היו"ר הרב יהודה לוינגר ושמואל רבינוביץ.

    בסיור שנמשך שעה ארוכה שוחחו המשתתפים אודות החשיבות של תחושת הביטחון בקרב תושבי השכונה כאשר מפקד תחנת לב הבירה וסגן מפקד מרחב ציון עוקבים מקרוב אחר הנעשה בשכונה ההולכת וגדלה, ובמהלך הסיור התחייבו מפקדי המשטרה כי הם יגבירו את האכיפה המשטרתית באזורי התפר בשכונה ויתקינו מצלמות מעקב בנקודות הרלוונטיות כבר בתקופה הקרובה, דבר שללא ספק יגביר את ביטחון תושבי השכונה.

    אנשי המנהל הקהילתי של השכונה בראשות הרב עזרא ברגר הודו לנצ״מ רונן עובדיה ונצ״מ שימי מרציאנו על הסיור המיוחד בשכונה כשהם מציינים כי ״ללא ספק הסיור המיוחד יגביר את תחושת הביטחון של תושבי השכונה״.



    0 תגובות