רב הכותל על לרפורמים: "קורא להסיר אחת ולתמיד את חרפת ההפגנות הפוליטיות"

    איתי גדסי No Comments on רב הכותל על לרפורמים: "קורא להסיר אחת ולתמיד את חרפת ההפגנות הפוליטיות"

    רב הכותל שמואל רבינוביץ' הגיב לסרטון שעורר סערה אדירה בציבור הישראלי, בו חשפו ראשי הרפורמים את מטרתם האמיתית במאבק בכותל המערבי. הרב קרא להסיר את ההפגנות הפוליטיות בכותל המערבי, "הכותל היה ויהיה מקום של אחדות ואהבה ולא של פילוג ושינאה"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הסרטון בו חשפו ראשי התנועה הרפורמית הכפרנית בישראל את מטרתם האמיתית על המאבק בכותל המערבי, בו אמרו ראשי הרפורמים, "אי יישום מתווה הכותל מרחיק מכולנו גם את התחבורה הציבורית בשבת, וגם את הנישואים האזרחיים. המאבק על מתווה הכותל הוא מאבק סימבולי, כי הכותל הוא המקום הכי קדוש לעם היהודי והוא נתון לשליטה של חרדים קיצוניים שחושבים שהכותל שייך לאבא שלהם ומתנהגים בבריונות כלפי כל מי שמתפלל או מתפללת אחרת".

    רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ מגיב לראשונה לחשיפת מטרתם האמיתית של הרפורמים בכותל: "אחרי שנים רבות של של הפגנות בכותל המערבי יוצא היום המרצע מן השק והתנועה הרפורמית חשפה סוף סוף את האינטרסים האמיתיים שלה".

    הרב הוסיף, "על פי סרטון שהפיצו היום , המאבק על התפילה בכותל היה רק תירוץ לקיומן של הפגנות במקום היקר והקדוש ביותר לכל יהודי ויהודייה. לא קרבת אלוקים ביקשו המפגינים, אלא יחסי ציבור בחינם לקידום האג'נדה שלהם בתחום הנישואין, השבת והכשרות". .

    הרב הבהיר כי "בשם מיליוני המתפללים והמבקרים מידי שנה בכותל המערבי, דתיים וחילונים כאחד, אני מגנה את השימוש הציני במקום קדשנו, וקורא להסיר, אחת ולתמיד, את חרפת ההפגנות הפוליטיות מהכותל המערבי. הכותל היה ויהיה מקום של אחדות ואהבה ולא של פילוג ושינאה".



    0 תגובות