העלייה בתחלואה הקשה: מחלקת קורונה נוספת נפתחה בסורוקה

    צבי טסלר No Comments on העלייה בתחלואה הקשה: מחלקת קורונה נוספת נפתחה בסורוקה

    במחלקות הקורונה מאושפזים כעת 65 חולים. בסורוקה מציינים כי קיימת מגמת עלייה במספר הפונים למיונים הנשימתיים ובהתאמה עלייה במספר המאובחנים והמאושפזים

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התחלואה באומיקרון: בבית החולים סורוקה בבאר שבע מעדכנים היום (רביעי) כי ביחידה לטיפול נמרץ קורונה ובמחלקות קורונה מאושפזים כעת 65 מטופלים, מתוכם 18 במצב קשה, 7 מהם מאושפזים ביחידה לטיפול נמרץ קורונה.

    בבית החולים מציינים כי קיימת מגמת עלייה במספר הפונים למיונים הנשימתיים ובהתאמה עלייה במספר המאובחנים והמאושפזים. בנוסף, במעבדה לווירולוגיה קיימת עלייה משמעותית בבדיקות ומתבצעות בה למעלה מ – 6,000 בדיקות ביום עם שיעור בדיקות חיוביות של 25%.

    לאור עלייה במספר המאושפזים נפתחה מחלקת קורונה בנוסף למחלקת קורונה הקיימת, יחידה לטיפול נמרץ קורונה, מחלקת קורונה ליולדות ולנשים הרות במרכז סבן למיילדות ויחידה לילדים במרכז סבן לילדים.

    ד"ר שלומי קודש, מנהל סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי עדכן: "התפשטות הגל הנוכחי, העלייה בתחלואה והעלייה במספר המאושפזים הביאו לפתיחה של מחלקת קורונה נוספת, בהתאם להיערכות שלנו לתרחישים השונים. אנו עושים כל שביכולתנו להבטיח פגיעה מינימלית בהיקף השירותים לתושבי האזור, יחד עם זאת, בשל העלייה במספר העובדים שנמצאים בבידוד, אנו נערכים לצמצום היקף הפעילות בבית החולים, ובכלל זה צמצום בניתוחים אלקטיביים, במידת הצורך".

    ד״ר קודש הוסיף: "מתחילת הגל החמישי תחלואת הקורונה במגמת עלייה מתמדת, המצריכה הערכות יומיומית ומשתנה ומענה להיקף אשפוזים גדול. מה שמאפיין את התחלואה של הגל הנוכחי אלה לא מעט חולים שסובלים מתחלואה אחרת ומאובחנים גם כחיוביים לקורונה. אני שב וקורא למבקרים  להימנע מביקורים שאינם הכרחיים ולעטות מסיכות בשטחי בית החולים".



    0 תגובות