חוק הפיצוי: הנשיא נפגש עם נציגי משפחות אסון מירון

    בנצי לייזרוביץ No Comments on חוק הפיצוי: הנשיא נפגש עם נציגי משפחות אסון מירון

    נשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג קיים פגישה עם כמה מבני משפחותיהם של הרוגי אסון מירון יחד עם חה"כ אפרת רייטן יוזמת החוק לפיצוי נפגעי אסונות לאומיים | "אפעל ככל יכולתי לסייע במציאת פתרונות לאתגרים אותן העלו נציגי המשפחות בשיחה" אמר הנשיא

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה יצחק הרצוג קיים אתמול (שלישי) פגישה עם נציגי ועד משפחות הרוגי אסון מירון. הפגישה, נערכה בהשתתפות ח"כ אפרת רייטן המלווה את המשפחות ומגבשת הצעת חוק לפיצוי נפגעי אסונות לאומיים ונציגי המשפחות: שי צרפתי ששכל את אביו, הרב משה צרפתי ז"ל, בועז סטרוסקובסקי ששכל את בנו, יעקב אלחנן סטרוקובסקי ז"ל, ישעיהו פוגל ששכל את בנו, ידידיה פוגל ז"ל, סיגלית חברוני ששכלה את בנה, יהונתן חברוני ז"ל ומירב צדיק ששכלה את בעלה אריאל צדיק ז"ל.

    נציגי הוועד העלו בפני הנשיא את האתגרים הרבים שהמשפחות עומדות בפניהם לאחר אובדן יקיריהם, והנשיא הקשיב בקשב רב לכאב ולקושי היומיומי עמם מתמודדות המשפחות וביקש להשתתף בצערן הכבד. עוד הדגיש הנשיא בשיחתם כי יפעל ככל יכולתו לסייע במציאת פתרונות לאתגרים אותן העלו נציגי המשפחות בשיחה, והדגיש כי מדובר בטרגדיה ובפצע שעדיין לא הגליד, וכי הוא מקווה שהחלל שפער אסון מירון בלב העם בישראל כולו יגיע לידי איחוי, ריפוי והפקת לקחים לאומית.

    ח"כ אפרת רייטן אמרה בפגישה: "מודה לכבוד נשיא המדינה על הפגישה המרגשת עם נציגי משפחות הרוגי אסון מירון ועל דבריו החמים. כנציגת כנסת ישראל הבטחתי למשפחות היקרות מהיום הראשון שלא אשקוט ולא אעזוב אותן עד אשר המדינה תסייע להן בתקופת האבל הקשה ואעשה כל שביכולתי לקדם בכל דרך אפשרית, הקלה לייסורי האובדן. נמשיך לפעול בחקיקה ובממשלה לפיצוי מוסרי וראוי לאסון לאומי שמדינת ישראל לא ידעה כמותו" אמרה חברת הכנסת.



    0 תגובות