קרעי בריאיון: "נתניהו מבין שאין לו סיכוי למשפט צדק"

    מהדורת הבוקר No Comments on קרעי בריאיון: "נתניהו מבין שאין לו סיכוי למשפט צדק"

    ח"כ שלמה קרעי הסביר בריאיון ל'קול חי' מדוע ראש האופוזיציה מעוניין בעסקת טיעון: "נתניהו מבין, כמו שאמרה בזמנו פרופ' גביזון שלמשפט צדק הוא לא יזכה. יש כאן מערכת שזה יהיה יום הכיפורים שלה אם נתניהו יצא זכאי. המערכת לא מסוגלת להוציא אותו זכאי"

    צילום: יונתן סינדל / פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שלמה קרעי שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר והתייחס להפגנות הימין שהתקיימו אמש ולאי הסיקור התקשורתי שלהן: "התקשורת לא מסקרת את הצד שלנו ולא מתלהבת מאנשים שאוהבים את נתניהו והימין", אומר קרעי ומוסיף "סער רוצה לסתום לנו את הפיות גם ברשתות החברתיות. בכנסת השאלה שמרחפת היום על כל חוק זה האם הוא יעבור בג"ץ – אז מהיום כל פוסט ברשת תצטרך לשאול האם זה עובר את בחינת השופט".

    לדבריו "הציבור רואה את המאבק של הימין בממשלה האנטי יהודית ואנטי דמוקרטית הזו ומזדהה איתו".

    קרעי תקף את אנשי הימין בממשלה: "אני מתקשה להאמין שיש מהלך כלשהו שבא ממניעים אידיאולוגיים טהורים מהצד של החבורה הזאת שכבר מכרה הכל. הם העבירו רפורמות נגד היהדות, מפנים את חומש תוך כדי השבעה על יהודי שנרצח, מוכרים את הנגב. כלפי חוץ הם הם אומרים שיש להם כאבי בטן".

    קרעי התייחס לפרסום אודות השימוש המשטרתי בתוכנת פריצה לניידים של אזרחים ללא צו ואמר: "כל הזמן אומרים לנו מה אתם רוצים מהמשטרה וממערכת המשפט – אבל הנה אתה רואה איך שהם עושים כל מה שהם רוצים בלי אישור שופט וצו מתאים, מיום ליום מתבהר שיש כאן מערכת רקובה שצריכה טיפול שורש".

    לאחר מכן, הוא התייחס לפרסומים על המגעים לעסקת טיעון בין נתניהו לפרקליטות: "אני חושב שציבורית נתניהו השיג את המטרות האמתיות, חוץ משונאי נתניהו כל בר דעת שעקב אחר המשפט מבין היום שלא היה כלום – כמו שנתניהו אמר. הציבור מבין שהיה כאן ניסיון מרושע לתפור אותו. לא לחינם הפרקליטות מוכנה לברוח עם הזנב בין הרגליים. בנוסף הוא השיג את ההבנה הציבורית שצריך לתקן את מערכת המשפט".

    הוא הסביר מדוע נתניהו מעוניין בעסקה אם הוא טוען לחפותו: "ברמה האישית נתניהו מבין, כמו שאמרה בזמנו פרופ' גביזון שלמשפט צדק הוא לא יזכה. יש כאן מערכת שזה יהיה יום הכיפורים שלה אם נתניהו יצא זכאי. המערכת לא מסוגלת להוציא אותו זכאי".

    ביחס לקמפיין ההתרמה עבור מימון משפטו של נתניהו ביוזמת פעילי ימין, אמר קרעי: "קמפיין ההמונים הוא לא באמת כסף למימון משפט נתניהו. זה קמפיין מחאה גדול שהעם בשדות אומר למערכת: לא מאמינים לכם. למיטב ידיעתי, הכסף יחזור לתורמים".



    0 תגובות