ח"כ פינדרוס: "אין סיכוי שיהדות התורה תצטרף לממשלה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ פינדרוס: "אין סיכוי שיהדות התורה תצטרף לממשלה"

    ח"כ יצחק פינדרוס בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחס להפלת חוק הגיוס, הפרסום על דבריו של בכיר ביהדות התורה על הצטרפות לממשלה במקרה של עסקת טיעון והיחס אל בני גנץ

    ח"כ יצחק פינדרוס צילום: עדינה ולמן - דוברות הכנסת
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: עדינה ולמן - דוברות הכנסת

    ח"כ יצחק פינדרוס התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס להפלת חוק הגיוס הדרמטי ואמר, "המשמעות היא ערעור הקואליציה שזה משהו שעושים בחודשים האחרונים, להראות את האבסורדים כמו התערבות רע"מ בחוק צבאי, זה משהו שמערער ממשלות ולבסוף היא תיפול".

    פינדרוס התייחס לפרסום כי בכיר ביהדות התורה אמר כי אם נתניהו הולך לעסקת טיעון יתכן ויהדות התורה תצטרף לממשלה, פינדרוס ביטל את הדברים והבהיר, "עצם העיסוק שהיה צריך להוציא הכחשה לטעמי זה מוגזם, הרב גפני אמר היום שהכל סיפורים. מי שמכיר את הDNA של יהדות התורה מאז נאומו של הרב שך, אין סיכוי שיהדות התורה תתצטרף לממשלה כזאת. אנחנו הולכים עם הציבור המאמין. ימינה אינה מובילה את הקואליציה אבל היא גם יותר רחוקה מהשמאל בנושאי דת ומדינה. לכן לא נהיה חלק מקואליציה כזאת".

    האם הייתה פניה של השרה איילת שקד ליהדות התורה נשאל פינדרוס והשיב, "לא יודע, יכול מאוד להיות. אבל יש עובדה אחת יצוקה שיהדות התורה לא תצטרף לממשלה כזאת".

    מדוע לא יוצאים נגד שר הביטחון בני גנץ שהוביל את החוק נשאל פינדרוס והשיב, "זה חוק של העתק הדבק של ליברמן. לכן כולנו יודעים את הכתובת. בסוף יש כאם גיבוב של מפלגות ולכן ההתקפה היא באופן טבעי על הדברים הללו. אין יחסים פוליטיים עם הממשלה אלה יחסיים אישיים, כי אנחנו מקבלים פניות ממוסדות".



    0 תגובות