חודש שבט בחצר הקודש קאליב • תיעוד נרחב

    נתי קאליש No Comments on חודש שבט בחצר הקודש קאליב • תיעוד נרחב

    תיעוד נרחב מהאירועים החודש בחצר הקודש קאליב, מעמד שירת הים שערך הרבי בשבת שירה בהשתתפות המונים בית המדרש בבני ברק | כמו כן קהל גדול השתתף בטיש פירות לכבוד ט"ו בשבט במרכז החסידות בירושלים

    צילום: באדיבות המצלם
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חודש מרומם ומרגש עבר על חסידי ואוהדי בית קאליב. האירוע הפותח של החודש היה ההחלטה של כ"ק האדמו"ר מקאליב שליט"א, לחדש את מנהג זקנו ולערוך את מעמד שירת הים בשבת שירה, במרכז החסידות בבני ברק. מודעות שנתלו ברחבי עיר התורה והחסידות, בישרו לקהל הרחב כי בשבת פרשת בשלח-שירה, יערוך הרבי את שולחנו הטהור ומעמד שירת הים בחצות ליל שבת ברוב עם.

    המונים מכל רחבי העיר בני ברק, הגיעו למרכז חסידות קאליב, כדי להשתתף במעמד המיוחד. רבים מהמשתתפים, זכרו את אמירת שירת הים כפי שנהג לערוך אותה בכל שנה בשבת שירה, הרבי זיע"א. במעמד השירה הושרו על ידי הרבי וההמונים הרבים, השירים היודעים של חצר הקודש קאליב, שירים שהפכו לנכס צאן ברזל בשירת הנשמה החסידית. לפני מעמד השירה, נשא הרבי מדברות קדשו, דברי תורה שהיה מזכיר זקנו ברוממות ומעלת השירה שהיא גבוהה מאוד. 

    בתום שבת מרוממת ונשגבה, עברו אוהדי וחסידי בית קאליב, להתברך לשלום אצל כ"ק האדמו"ר שליט"א. לאחר מכן שב הרבי לביתו בירושלים. 

    ביום שני ט"ו בשבט, ערך הרבי את שולחנו במרכז החסידות בירושלים, בהשתתפות קהל החסידים ואוהדי בית קאליב בירושלים. במהלך עריכת השולחן, הזכיר הרבי את השבת המיוחדת והמרגשת, בעיר התורה והחסידות. לאחר מכן הזכיר את הכוח של האמונה, שהוא השורש שמחזיק את העץ של היהודי, ועוזר לו לעמוד מול כל רוחות הזמן. 

     



    0 תגובות