התפשטות הקורונה: עוד חברי כנסת ושרים מאומתים

    צבי טסלר No Comments on התפשטות הקורונה: עוד חברי כנסת ושרים מאומתים

    התפשטות הקורונה וזני האומיקרון והדלתא: שר האוצר איווט ליברמן וחה"כ דוד אמסלם נדבקו בקורונה ונכנסו לבידוד בביתם | בהדסה עין כרם נפתחו יחידת טיפול נמרץ ועוד מחלקת קורונה שלישית, תשעה חולים במצב קריטי

    בדיקת קורונה צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תמונת מצב עדכנית בצל התפשטות הקורונה ובכללם זני האומיקרון והדלתא. עם מוצאי השבת הודיעו שר האוצר איווט ליברמן וחבר הכנסת דודי אמסלם על הידבקותם בנגיף ועל הצטרפותם לעשרות חברי הכנסת והשרים המבודדים בביתם.

    ממשרד הבריאות נמסר כי כעת 519,066 מתחסנים מנה רביעית. 4,390,410 מתחסנים מנה שלישית. 6,013,934 מתחסנים מנה שנייה. 6,668,766 מתחסנים מנה ראשונה.

    חולים קשה אתמול, לפי קבוצות גיל לכל 100 אלף : בני 60 ומטה: לא מחוסנים – 1.9 מחוסנים ללא תוקף – 1.2 מחוסנים – 0.3

    בני 60 ומעלה: לא מחוסנים -72.5 מחוסנים ללא תוקף -30.3 מחוסנים -10.7

    39,015 מאומתים חדשים אתמול (14.1). 265,009 נבדקים לגילוי הנגיף אתמול (14.1).

    היום, 15.1 נכון לשעה זו: 387 חולים שמצבם מוגדר קשה. 93 מונשמים. 8,303 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה.

     

    שר האוצר ויו״ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן נמצא חיובי לקורונה. הוא חש בטוב ויעביר את ימי הבידוד בביתו. בחשבונות האישי הוא כתב: "ערב טוב לכולם. במהלך השבת נמצאתי חיובי לקורונה. אני מרגיש טוב ואעבור את הבידוד בימים הקרובים בביתי שבנוקדים. אמשיך להוביל מדיניות כלכלית אחראית גם מהבית, לעקוב אחר הנתונים ולתכנן צעדים קדימה. שמרו על עצמכם, שבוע טוב!".

    הערב, הכנסת פרסמה כי קצין הכנסת, ניצב יובל חן, עודכן  על ידי ח״כ דודי אמסלם כי לאחר בדיקה שביצע לנגיף הקורונה – נמצא חיובי. היום האחרון בו שהה בכנסת היה – 12/1. כמו כן עודכן קצין הכנסת ע״י אחת מעובדות המשק כי לאחר בדיקה שביצעה לנגיף הקורונה נמצאה חיובית.

    בפניה שהוציא קצין הכנסת לבאי המשכן פרט את מדיניות הבדיקות והבידודים החדשה של משרד הבריאות בחשיפה למאומת לנגיף הקורונה וביקש לנהוג על פיה.

    חשוב לציין כי אתמול הודיע שר השיכון והבינוי זאב אלקין שהוא חיובי לקורונה, בתחילת השבוע גם שר החוץ לפיד והשר לביטחון הפנים בר-לב עדכנו כי נדבקו בנגיף והם מבודדים בביתם במקביל לעוד חברי כנסת רבים.

    מהמרכז הרפואי הדסה נמסר: "בהדסה עין כרם נפתחו יחידת טיפול נמרץ ועוד מחלקת קורונה שלישית. 74 חולים מאושפזים היום, מוצאי שבת, במחלקות הקורונה, ביחידה לטיפול נמרץ ובמיון הביולוגי בהדסה עין כרם. בבית החולים נפתחו בסוף השבוע מחלקת קורונה שלישית וכן יחידת טיפול נמרץ לחולי קורונה, עקב העלייה המתמדת והמהירה במספרי החולים. בין החולים 9 במצב קריטי, ו-25 במצב קשה".



    0 תגובות