העלייה בתחלואה: ארגון 'עזר מציון' מגייס מתנדבים למחלקות הקורונה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on העלייה בתחלואה: ארגון 'עזר מציון' מגייס מתנדבים למחלקות הקורונה

    העלייה התלולה בתחלואה הביא לחולים רבים וחוסר גדול של אנשי צוות רפואי. בארגון 'עזר מציון' מגייסים מתנדבים למחלקות הקורונה. ההתנדבות מיועדת לבני 25 ומעלה, בעלי תו ירוק בלבד, שאינם נמצאים בקבוצות סיכון והיא מתבצעת בהתאם לקריטריונים הנקבעים ע"י בתי החולים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הזינוק במצב התחלואה ופתיחתן מחדש של מחלקות קורונה בבתי החולים מציב הפעם את בתי החולים במציאות שונה מהגלים הקודמים. מספר ההדבקות והבידודים העצום מביא לעליה תלולה ומהירה במספר המאושפזים יחד עם הדבקות ובידודים רבים גם בקרב הצוותים הרפואיים.

    לאור זאת, ולבקשת בתי החולים, בעמותת "עזר מציון" החליטו לגייס מחדש מתנדבים שיסייעו לצוותים הרפואיים ולחולים המאושפזים בתוך מחלקות הקורונה בבתי החולים ברחבי הארץ.

    ההתנדבות כוללת מעטפת רחבה לטיפול של הצוות הרפואי-בליווי, סיוע פיזי במטלות שונות, חיבור וקשר עם בני המשפחות, הפגת הבדידות הגדולה בימי האשפוז, ליווי נפשי של השהות המורכבת במחלקה ועוד. בבתי החולים משוועים לסיוע של מתנדבים שיקלו, ולו במעט, על העומס הגדול המוטל על כתפי הצוות הרפואי.

    בניגוד לגלים הקודמים בהם המתנדבים היו מחלימי קורונה (תוך ביצוע בדיקות סרולוגיות תכופות) – כעת עקב הדבקה גם של מחוסנים ומחלימים באומיקרון- ניתן להתנדב גם ללא תעודת מחלים.

    ההתנדבות מיועדת לבני 25 ומעלה, בעלי תו ירוק בלבד, שאינם נמצאים בקבוצות סיכון והיא מתבצעת בהתאם לקריטריונים הנקבעים ע"י בתי החולים.

    המתנדבים של העמותה פועלים כבר בבתי השונים והעמותה זקוקה למתנדבים רבים נוספים. להתנדבות בבתי החולים בירושלים- 058-5278080, ב"שיבא- תל השומר" 052-2440594, "קפלן" ברחובות- 052-7865975.



    0 תגובות