לא יהיו נטיעות בנגב: אלקין: "אם רה"מ רוצה לעצור את הנטיעות הוא מוזמן"

    נדב דוד No Comments on לא יהיו נטיעות בנגב: אלקין: "אם רה"מ רוצה לעצור את הנטיעות הוא מוזמן"

    סערת הנטיעות בנגב: בעקבות הלחץ הכבד שהפעילה רע"מ, הנטיעות בנגב יעצרו לחלוטין. שר השיכון אלקין התחייב כי הנטיעות יימשכו גם באזורי העימותים ועקץ את ראה"מ. ההתפרעויות והפרעות בנגב נמשכו גם הערב. לפיד זועם על אלקין

    צילום: פלאש 90
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק על הנגב: גם הערב (רביעי) נמשכו הפרות הסדר והפרעות בנגב על ידי פורעים מהפזורה הבדואית. על רקע ההסכמות על עצירת הנטיעות באזור הנגב באופן מוחלט, בגלל הלחץ הכבד שהפעילה רע"מ. שר השיכון זאב אלקין התחייב הערב כי "הנטיעות ימשכו גם באזור העימותים, לא אתערב בהחלטת רמ"י "אם רה"מ רוצה לעצור את הנטיעות הוא מוזמן".

    לפיד שפעל היום לסיום המשבר בנגב תקף את התנהלות אלקין בשיחות סגורות: "מחרחר ריב ופוגע ביציבות הממשלה". כך חושף מאיר שמש. יו"ר צעירי יש עתיד כתב היום כי "הגיע הזמן לסגור את קק"ל".

    על רקע הסערה הגדולה בממשלה ושתיקתו של בנט באירוע החמור, ראש הממשלה בנט למקורביו: המשבר סביב הנטיעות לא יפרק את הקואליציה, לקחנו את ההפסד בהצבעות בחשבון כשהמשכנו את העבודות בבוקר. כך מדווחת דפנה ליאל.

    בתוך כך, המשטרה מעדכנת כי הערב במהלך טיפול משטרת ישראל בהפרות הסדר בתל שבע ובשגב שלום נעצרו חמישה חשודים בהפרת הסדר, ידויי אבנים והבערת צמיגים.
    4 חשודים בשגב שלום וחשוד אחד בתל שבע. השקט הושב על כנו. הנוכחות המשטרתית במקום נמשכת.

    אירוע חבלני אמש בנגב: הותר לפרסום כי אמש הונחה אבן על מסילת רכבת על ידי בדואים בחסות ההתפרעויות אמש, הנהג שהבחין באבן עצר את הרכבת ונמנע אסון כבד מאוד. מחלק פח"ע ימ"ר נגב והשב"כ מנהלים חקירה מקיפה, שאר הפרטים אסורים בפרסום.

     



    0 תגובות