ח"כ אשר: "אשר שר הדתות ירא שמיים, איך הוא ישן טוב בלילה?"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר: "אשר שר הדתות ירא שמיים, איך הוא ישן טוב בלילה?"

    ח"כ יעקב אשר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף בחריפות את האכזריות של שר האוצר כהגדרתו, "אפילו שופטי בית משפט העליון שאינם לצדנו בדרך כלל הבינו". אשר העריך כי כעת הקואליציה מתחילה להתפורר, "הדחף שלהם לשרוד קיבל מכה לא פשוטה"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לאכזריות של ליברמן ובג"ץ המעונות: "היום נשבר שיא חדש כשאפילו שופטי בית משפט העליון שאינם לצדנו בדרך כלל הבינו שההתפרעות והברוטליות של שר האוצר חצו את כל הקווים האדומים".

    אשר הוסיף כי "אנחנו מקווים שעד שנה הבאה השר האכזרי הזה לא יהיה בתפקיד".

    אשר התייחס לכאוס כעת בקואליציה מול רע"מ ואמר, "הקואליציה חוותה היום תחילתה של התפוררות, הדחף שלהם לשרוד קיבל מכה לא פשוטה. אנשים כמו ניר אורבך שחוטפים בחזית בשביל לשמור על האקזיט של בנט, הם מסכנים, כל מה שהם מאמינים בו נרמס לנגד עיניהם".

    כיו"ר ועד החוקה לשעבר, אשר ביקר בחריפות את התנהלות בנט והממשלה מול המגיפה, "התנהלות הממשלה בקורונה היא כישלון ממדרגה ראשונה. מתאימים את החלטות למצב, לא נלחמים בו. אנחנו עולים כל יום במספר החולים קשה והממשלה הרימה ידיים".

    אשר הוסיף, "שר הבריאות במדינת ישראל אומר לי היום במליאה שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, זו פשיטת רגל".

    ח"כ אשר תקף בחריפות את מהלכיו של כהנא נגד היהדות במדינה, "שר הדתות ממנה את עצמו לרבה הראשי של מדינת ישראל, מה שמתן כהנא יוכל להגיד לנכדים שלו זה שמהיום שהוא עלה לשלטון נהיו ספרי יוחסין, והם ישאלו אותו סבא איך פירקת את כל מוסדות הדת שהקים הרב קוק, את הכל פוררת. אם הוא ירא שמים אני לא מבין איך הוא יכול לישן טוב בלילה".



    0 תגובות