ראה"מ לאחר חשיפת הריגול האיראני: "גלו ערנות לניסיונות הללו"

    איתי גדסי 1 Comment on ראה"מ לאחר חשיפת הריגול האיראני: "גלו ערנות לניסיונות הללו"

    ראש הממשלה בנט התייחס לחשיפת רשת הריגול שהפעילה איראן בישראל, באמצעות אזרחים ישראלים ועדכן, "אנחנו מזהים מאמצים וניסיונות בלתי פוסקים של משמרות המהפכה האיראנים לגייס אזרחים ישראלים"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר חשיפת השב"כ על המרגל שהציע לאיראן שירותי ריגול בבית שר הביטחון, היום (רביעי) נחשפה פרשת ריגול איראנית נוספת בישראל, ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס היום לחשיפת הפרשה ע"י השב"כ והמשטרה על גיוסן של מספר אזרחיות ישראליות ע"י גורמי מודיעין איראניים.

    בנט בירך את חשיפת תשתית הריגול ואמר, "אני מברך את אנשי שירות הביטחון הכללי ואת משטרת ישראל על מבצע מוצלח שסיכל פעילות טרור עוינת כנגד מדינת ישראל". בנו הוסיף כי "מדינת ישראל מצויה במערכה מתמשכת מול איראן. הדברים ברורים – אנחנו מזהים מאמצים וניסיונות בלתי פוסקים של משמרות המהפכה האיראנים לגייס אזרחים ישראלים".

    בנט הבהיר כי "ניסיונות אלו לא מסתכמים רק בתחום הביטחוני והמודיעיני, אלא מתרחבים גם למאמצי השפעה על אזרחי ישראל, על החברה הישראלית, לזריעת קיטוב ומחלוקת, לערעור של היציבות הפוליטית בישראל ולפגיעה באמון הציבור בשלטון".

    בנט קרא לאזרחי ישראל, "גלו עירנות לניסיונות הללו. ייתכן שמי שעומד מאחורי המידע שאתם צורכים או משתפים ברשתות, הם האיראניים. שלא יהיה ספק – ידה הארוכה של מערכת הביטחון תגיע לכל מי שינסה לפגוע בביטחון ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גלה ערנות למדינת!!!!