גנץ על הבניה הבלתי חוקית הערבית: "פעילות האכיפה כשיבשילו ההליכים"

    נדב דוד 1 Comment on גנץ על הבניה הבלתי חוקית הערבית: "פעילות האכיפה כשיבשילו ההליכים"

    במענה לשיאלתא של ח"כ איתמר בן גביר, השיב שר הביטחון כי האכיפה על הבניה הבלתי חוקית הערבית שבאחריות משרד הביטחון, "פעילות האכיפה נגד הבנייה תתנהל כשיבשילו ההליכים הסטטוטוריים והמנהליים"

    בני גנץ צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושבים בקרית ארבע דיווחו על בניית בית בלתי חוקי בסמוך לאזור התעשייה בקרית ארבע. למרות שאת הדיווח העבירו התושבים בזמן אמת, התעלם המנהל האזרחי מהפניות החוזרות ונשנות.

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר תושב קרית ארבע חברון ביקש תשובות ופנה לשר הביטחון בני גנץ ושאל מדוע המנהל האזרחי לא עושה דבר עם דיווחים אודות בניה בלתי חוקית? והוסיף לשאול האם לא נכון יותר לטפל בנושא טרם בניית המבנה וכיצד מתכוון משרד הביטחון לפעול בנוגע למבנה הבלתי חוקי שנבנה?

    השר גנץ השיב, כי "הבנייה הבלתי חוקית מוכרת ומטופלת בהתאם, על ידי גורמי הפיקוח והאכיפה במנהל האזרחי והדגיש כי כנגד הבינוי ניתן צו להפסקת עבודה". גנץ הודיע בתשובתו כי "פעילות האכיפה נגד הבנייה תתנהל כשיבשילו ההליכים הסטטוטוריים והמנהליים".

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "לצערי שר הביטחון מספר סיפורים. כל יום שעובר ולא הורסים את המבנה הבלתי חוקי, זה פרס לעבריינים ופגיעה בהרתעה. לא צריך להמתין להליכים בירוקראטיים כדי להרוס, ביישובים יהודים זה לוקח זמן מועט מקבלת ההחלטה עד לביצוע".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מעניין מה לגבי חומש