ח"כ ארבל חושף: "החוק החדש קובע שלא יהיו ניגודי עניינים בגיורים"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ ארבל חושף: "החוק החדש קובע שלא יהיו ניגודי עניינים בגיורים"

    ח"כ משה ארבל חושף בריאיון ל'קול חי': "יש סעיף בחוק הגיור, הקובע כי לא יהיה ניגוד עניינים לרב המגייר מול ארגון פרטי שהוא עובד בו, כמו צהר למשל, למרות שיש לגוף הפרטי הזה אינטרסים כלכליים ופרטיים"

    צילום: פלאש 90
    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה ארבל שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ותקף בחריפות את המשטרה על רקע האירוע בו נעצר באלימות הבחור חיים מזרחי. "במקרה של חיים מזרחי מדובר אפילו בבחור עובד, אפשר לראות עליו שלא מדובר במישהו מהקנאים או הקיצוניים שקשור להפגנה. אבל השוטר הזה עבריין, הוא היה אפילו ללא מדים כך שלא היה למזרחי שום אפשרות לדעת שהוא שוטר.

    "הבחור ניגש אליו להגיד לו שהוא פגע ברכב אחר והדבר הכי מתבקש זה שתיתן פרטים כי פגעת למישהו ברכב. אבל במקום זה הוא גייס את כל החברים שלו מימ"ר ירושלים, לקח את הבחור כקורבן, הכו אותו מכות נמרצות, לא אפשרו לו ללכת לשירותים במשך 6 שעות שזה פשע שאין לתאר בכלל ואז מחלקת התביעות עוד מגישה בקשה להאריך את מעצרו".

    "במקרה של שוטרים אלימים", מוסיף ארבל "לא רק שאין פיקוח. המערכת כולה מתגייסת לטייח ולשבש את הליכי החקירה. לעומת המקרה של מזרחי, תחשבו מה קרה שאותם שוטרי מג"ב ירו במחבל ערבי בירושלים. מח"ש פתחו בחקירה באותו הרגע, כל זה כדי שחלילה לא ישבשו את החקירה אב כשמדובר בחרדי אפשר להמתין עם זה כמה ימים. מדובר בקבוצה שיכורה מכוח שפוגעת באנשים החלשים ביותר בחברה. יש לא מעט אנשים חפים מפשע שעברו הרשעה פלילית בגלל עבריינות משטרתית".

    לאחר מכן התייחס ארבל לרפורמת הגיור של השר כהנא וחשף: "יש סעיף בחוק הגיור, הקובע כי לא יהיה ניגוד עניינים לרב המגייר מול ארגון פרטי שהוא עובד בו, כמו 'צהר' למשל, למרות שיש לגוף הפרטי הזה אינטרסים כלכליים ופרטיים. זה לא חוקי. חובה לחשוף את ניגוד העניינים של ראש מינהל הגיור החדש, בשל היותו בכיר בארגון צהר".



    0 תגובות