שוב מהומה בחומש: כוחות המנהל מחרימים ציוד בליווי צבאי ומשטרתי

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on שוב מהומה בחומש: כוחות המנהל מחרימים ציוד בליווי צבאי ומשטרתי

    אלימות קשה בישיבת חומש – אנשי המנהל האזרחי תקפו את תלמידי הישיבה והחרימו ציוד רב | יוסי דגן "הממשלה מתנהלת כמו פירומנית. אני קורא לבנט תתעשת ותעצור את מכונת ההרס" | כוחות רפואה מטפלים בפצועים במקום

    צילום: ברל'ה קרומבי
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אנשי המנהל האזרחי הגיעו לפני שעה קלה שוב ליישוב חומש והחלו להחרים ציוד בישיבה במקום תוך הפעלת אלימות קשה כלפי תלמידי הישיבה. אשר ישבו באופן פסיבי על הכביש במקום.

    ראש מועצת שומרון יוסי דגן, הנמצא כעת במאהל המחאה בירושלים כנגד פינוי חומש, הגיב לאלימות הקשה אשר מפועלת כנגד תלמידי הישיבה "הממשלה מתנהלת כמו פירומנית בכדי להבעיר את השטוח בכוונת מכוון. חוזרים פה למראות הגרוש וההתנתקות, שולחים את אחינו החיילים לבצע פעולות שיטור, באלימות קשה. אני קורא לבנט – תתעשת, תעצור את מכונת ההרס שמיום הרצח פועלת ועושה הכל כדי לגרש שוב את היישוב חומש, אל תתנו פרס לטרור, אל תשלחו איש באחיו", קרא דגן.

    כזכור, אתמול הפגינו מאות רבות של מפגינים מול ישיבת הממשלה כחלק מהמאבק כנגד פינוי חומש והפגיעה בהתיישבות הצעירה. בהפגנה השתתפו רבנים, אישי ציבור וראשי מועצות ביו"ש בהם ראש מועצת בית אל שי אלון, ראש מועצת קדומים חננאל דוראני, ראש מועצת קריית ארבע אליהו ליבמן, וראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן. כמו כן למקום הגיעו גם חברות הכנסת אורית סטרוק מהציונות הדתית וקטי שטרית מהליכוד.

    מישיבת חומש נמסר "שוב הוציאה הממשלה בלון ניסוי כדי לראות את תגובת הציבור לגדיעת 15 שנים של לימוד במקום. ממשלת ישראל החליטה לחדש את חוק ההתנתקות וליישם אותו בחומש. בזכות התמיכה הציבורית האדירה זה לא קרה בתום ימי השבעה על תלמידנו יהודה דימנטמן הי"ד. מהיערכות הכוחות בשטח והאירועים האלימים, אנחנו מבינים שממשלת בנט וגנץ נערכת להפעלת התוכנית מיד עם תום ימי ה-30. כל חומר בניה שהוחרם היום הוא כדור נוסף לעבר יהודה דימנטמן. אנחנו קוראים לממשלה לעצור את התוכנית ולא לבצע את ההתנתקות שוב", הוסיפו.

    אחד מתלמידי הישיבה שרוסס בגז בידי שוטרי מג"ב מטופל כעת בידי חובשים בחומש באמצעות חמצן, מצבו לא טוב, הוא סובל מקשיי נשימה קשים. בנוסף, ארבעה בחורי ישיבה נפגעו קל במהלך הפינוי מאלימות שוטרי מג"ב ומשימוש כנגדם בגז, חלקם נפגעו בראשם.

    בתוך כך, רכב מינהל שעסק בהחרמת הציוד, דרס בשוגג קצין צה"ל במקום, הקצין נפגע ברגלו. כוחות רפואה עושים דרכם ליישוב לטפל בכלל הנפגעים. רבני הישיבה בדיבור עם קציני צה"ל הרגיעו את הרוחות והעימותים במקום נפסקו, כוחות המינהל האזרחי עזבו לפני מספר דקות את היישוב.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה אינכם מדווחים?
      יש בזה עניין רב לציבור.

      אני מתכוון לזה:
      " השופט הורה ל‏אולמרט להגיש עד 23 בינואר בקשה מפורטת לגילוי מסמכים רפואיים ולבדיקה פסיכיאטרית לבני משפחת נתניהו".