סמנכ"ל במשרד הרווחה: "אדם עם מוגבלות זכאי למלוא הזכויות"

    אבי יעקב No Comments on סמנכ"ל במשרד הרווחה: "אדם עם מוגבלות זכאי למלוא הזכויות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהרצאה מרתקת ומיוחדת בנושא מדיניות משרד הרווחה בנוגע לאנשים בעלי צרכים מיוחדים, השתתפו המנהלים, העובדים הסוציאליים, והרכזים של עמותת 'עלי שיח'. את ההרצאה העביר סמנכ"ל מנהל מוגבלויות במשרד הרווחה, מר גדעון שלום, המוביל את המהפכה של משרד הרווחה, של טיפול מכוון אדם. בפתח הרצאתו אמר הסמנכ"ל: 'אני רואה ב'עלי שיח' הגוף המוביל בציבור החרדי, לשינוי העמדות ושיפור הזכויות של אנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם'.

    בהרצאתו פירט מר גדעון שלום, את התפיסה הכוללת של משרד הרווחה בכל הנוגע לאנשים עם צרכים מיוחדים. תפיסה של טיפול מכוון אדם. טיפול ששם את האדם בעל הצרכים המיוחדים במרכז סדר היום. הוא הציג בפני הצוות הבכיר של 'עלי שיח', את תכניות משרד הרווחה בתחום לשנים הקרובים. 

    סמנכ"ל מנהל מוגבלויות, הציג את הנושא של שוויון זכויות בקרב בעלי מוגבלויות והצורך להעלות את המודעות הציבורית לזכות של בעלי המוגבלות לשוויון. הוא הדגיש שאדם עם מוגבלות מהאוכלוסייה החרדית, זכאי לקבל את מלוא הזכויות שלו, בהתאם לרצונו והשקפת עולמו והתאמה לצרכים המיוחדים. כמו כן, הציג במהלך ההרצאה, את פיתוח הנושאים בתחום התרבות והיצירה, המותאמים לבעלי צרכים מיוחדים ובעלי מוגבלות, פיתוחים שמשרד הרווחה שותף להם.

    בתום ההרצאה, העלו המשתתפים שאלות רבות שעלו מהעבודה במסגרת 'עלי שיח', שאלות שנוגעות לסוגיות שונות הקשורות למדיניות משרד הרווחה בטיפול בבעלי צרכים מיוחדים. מר גדעון שלום השיב בפירוט רב על המגוון הרחב של השאלות שעלו והעניק הדרכה מקצועית למשתתפים.

    יו"ר 'עלי שיח' הרב חיים פרקל, הודה למר גדעון שלום על ההרצאה ועל דברים החמים, בנוגע לפעילות של 'עלי שיח' בהעלאת המודעות לזכויות של אנשים עם מוגבלות: "בזכות שיתוף הפעולה של 'עלי שיח' עם משרדי הממשלה, אנחנו יכולים להעצים את הטיפול והקידום של בעלי צרכים מיוחדים ובעלי מוגבלויות. המטרה המשותפת והחזון המשותף, להוביל לשילובם המרבי בחברה של בעלי המוגבלויות ובעלי הצרכים המיוחדים, חזון שהוא חלק בלתי נפרד מהיום יום של עלי שיח" אמר יו"ר הארגון.



    0 תגובות