היסטוריה: כאלף גבאי בתי כנסת מרחבי הארץ בוועידה מיוחדת | סיקור

    אבי יעקב No Comments on היסטוריה: כאלף גבאי בתי כנסת מרחבי הארץ בוועידה מיוחדת | סיקור

    בשבוע שעבר באולם המפואר 'אווניו' שבקריית שדה התעופה התקיים אירוע ענק ורב רושם בו התאספו כאלף גבאי בתי כנסת מרחבי הארץ | המשתתפים שמעו מגוון רב של תכניות בשלל נושאים על מנת לייעל את ניהול בית הכנסת ולהפוך אותו לקל וחסכוני יותר | גלריה

    צילום: עזרא טרבלסי
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למעלה מאלף גבאים מכל גווני הקשת החרדית השתתפו בערב הוקרה ענק שהתקיים במרכז הקונגרסים 'אווניו' בקרית שדה התעופה ע"י חברת נדרים פלוס, האירוע היה מושקע עד הפרטים הקטנים בהפקת ענק מיוחדת למען העלאה על נס את פועלם של הגבאים שלא על מנת לקבל פרס. עם כניסתם למרכז הכנסים אווניו קידם את פני הבאים לובי הכניסה המזמין במיתוג מיוחד ומרשים ובקדמתו ארון קודש ייחודי המכריז זה השער להשם, מכאן נכנסו דרך שביל הכניסה המרהיב אל תוככי שדרת הדוכנים המרשימה, ונהנו מבר פתיחה מושקע ומפנק בהוקרה מלאה על פעילותם במשך כל השנה ללא קבלת תמורה.

    במהלך הועידה נהנו הגבאים מהרצאות מקצועיות וחווייתיות מחד ומתוכנית אומנותית מגוונת מאידך, יחד עם כיבוד עשיר לאורך כל האירוע שהסתיים בארוחת ערב מפנקת ברמה גבוהה, בחשיבה על כל פרט קטן כגדול, נראות מרהיבה לצד השקעה מלאה בתוכן בגשם וברוח -כשעל ההפקה המושלמת עד הפרטים הקטנים מופקדת חברת ווישס –לנדא. ובהמשך, מיצג מיוחד ביוזמת חברת ההפקה הוצג באירוע לצד הכניסה לוועידה והביא את סיפורה של הגבאות מאז ועד היום. מכאן דרך המבואה המעוצבת בטעם נכנסו הגבאים למליאה, שם על הכיסאות חיכתה להם התכנייה המלאה והמבטיחה והם צללו לעולם של גבאות מתייעלת מתוך הערכה לפועלם.



    0 תגובות