- רדיו קול חי - -

ירושלים • יהדות התורה עלתה בקמפיין

קמפיין יהדות התורה בירושלים עלה הבוקר באופן רשמי. הקמפיין מבית היוצר של בולטון פוטנציאל סובב סביב הרצון לעלות משמונה לעשרה נציגים במועצת העיר.

"צריכים אותך לעשירי" – זהו הסלוגן המרכזי העומד במרכז קמפיין הבחירות לרשימת יהדות התורה בירושלים, שנפתח בימים אלו.

במודעות הראשונות המתפרסמות היום ביומנים החרדים תחת כותרת "צריכים אותך לעשירי" נכתב: "שמונת נציגי יהדות התורה בעירייה עובדים בשבילך במסירות רבה, ללא הפסקה. אבל הפעם, כדי שלא יוכלו להתעלם מאיתנו וכדי שלא תקום קואליציה בלעדינו, שמונה זה לא מספיק. יהדות התורה זקוקה ללא פחות מעשרה נציגים בעירייה. האם נצליח? זה תלוי בך".

יתירה מכך, הצורך החיוני להגדיל את כוחה של רשימת יהדות התורה בירושלים ולהגיע ללא פחות ממניין נציגים, הוא בכדי להתמודד עם האיומים המוחשיים על קדושתה של ירושלים הנמצאת במערכת בחירות זו, יותר מתמיד, בסכנה מוחשית ומיידית. כאשר מספר מפלגות של שונאי הדת חרטו על דגלם לחלל את עיר הקודש ולהרוס את הסטאטוס-קוו הבסיסי שהיה נהוג עד עתה בענייני הדת. ואם עד היום חששו לומר זאת בריש גלי, עתה זהו המצע הרשמי המלווה את קמפיין הבחירות של מפלגות אלו. רק נציגות גדולה של יהדות התורה, שתהיה שותפה בכל קואליציה עתידית שתקום, תדאג לכך שירושלים תישאר בקדושתה ולא יחללוה זרים.

בשנים האחרונות חלה עלייה ניכרת בקרב הציבור החרדי המתגורר בשכונות 'מעורבות' בירושלים. אין זה סוד כי בשכונות אלו התושבים החרדים מנושלים מזכויות בסיסיות המגיעות להם ביושר ובדין ככל תושב, החל מהקצאת מבני חינוך ועד לרישיון לבניית חדר או מרפסת בבית. רק על ידי הגדלת הנציגות החרדית בעירייה נוכל להפסיק את ההפלייה המקוממת הזאת.

בתוך כך נמסר כי המטה המרכזי והראשי במרכז התעשייה הר החוצבים בירושלים, יחל לפעול בימים אלו במלוא המרץ והתנופה, כאשר עשרות מטות שונות ממוקמים במתחם אחד בכדי להביא לשיתוף פעולה הדוק של כל הגורמים הרלוונטיים שיביא יחד להצלחה הגדולה בס"ד. ראשי "יהדות התורה" בירושלים יצחק פינדרוס ויוסף דייטש ונציגי הציבור הנוספים ברשימה חילקו ביניהם את המשימות על מנת שכל התחומים, החל ממטה יום הבחירות, מטה ההסברה ושאר המטות הרלוונטיים להצלחת מערכת הבחירות של יהדות התורה יפעלו בעז"ה כראוי.

האזינו ליוסי דייטש בראיון למהדורה המרכזית עם אברהם פרסטר

https://files.93fm.co.il/uploads/2013/09/יוסי-דיטש.mp3 [1]

תנועת 'טוב לירושלים' הגיבה על הקפיין באומרה כי "עוד שניים כאלה ואבדנו. שמונת נציגי יהדות התורה היו חברים בקואליציה העירונית בחמשת השנים האחרונות. רשימת הכישלונות שלהם בתחומי החינוך, התעסוקה, ואיכות החיים מלמדים שעוד נציג שהוא 'אותו דבר' לא יציל את המצב. היהדות החרדית בירושלים זקוקה לנציגים חדשים, הפועלים למען הציבור ולא למען אינטרסים. נציגים המדברים בשפה עדכנית ויודעים להילחם את המלחמה של היום. 'טוב לירושלים' בראשות חנוך ורדיגר תדע לעשות זאת".

ירושלים קמפיין [2]