הבחור שנעצר באלימות: "פירקו אותי, אפילו לשירותים לא נתנו לי ללכת"

    אסתי פלד 10 Comment on הבחור שנעצר באלימות: "פירקו אותי, אפילו לשירותים לא נתנו לי ללכת"

    חיים מזרחי, הבחור שנעצר באלימות אתמול בגאולה סיפר ל'קול חי' על החוויה הקשה: "רק עכשיו אני מתחיל להרגיש את הכאבים. לא נתנו לי תרופות שאני צריך. אחד הבלשים ישב עלי בניידת, הידק לי את האזיקים ונתן לי אגרופים בראש. צעקתי לו 'תן לי לנשום', הוא הכניס לי אגרופים ואמר לי תסתום. הרגשתי את הראש מתנדנד מצד לצד"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיים מזרחי, שנעצר באלימות על ידי בלשי המשטרה אתמול במהלך הפגנה בגאולה לאחר שהעיר להם כי פגעו ברכב שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית: "אני בדרך לבית חולים, עכשיו פתאום מתחיל להרגיש את הכאבים. סחרחורות, הקאות. הרגל התחילה להתנפח", סיפר מזרחי בפתח בריאיון.

    הוא תיאר את האירוע הקשה: "אני ראיתי את האישה מבוהלת אז הלכתי להגיד להם שהם פגעו ברכב שלה, לא ידעתי אפילו שאלה שוטרים. הוא אמר לי 'אני כבר מגיע' ופתאום יצא מהרכב ודחף אותי והתחילו לתת לי אגרופים".

    "פירקו אותי", סיפר מזרחי בכאב. "רק עכשיו אני מתחיל להרגיש את הכאבים. לא נתנו לי תרופות שאני צריך. אחד הבלשים ישב עלי בניידת, הידק לי את האזיקים ונתן לי אגרופים בראש. צעקתי לו 'תן לי לנשום', הוא הכניס לי אגרופים ואמר לי תסתום. הרגשתי את הראש מתנדנד מצד לצד".

    לאחר מכן הוא סיפר על מה שאירע בבית המעצר: "שמו לי אזיקים בידיים וברגליים. חמש שעות לא נתנו לי ללכת לשירותים. התחננתי לשתיה, לכדורים שאני צריך. אני לא מחפש בלאגן. התחננתי אליו שיתקשר לאמא שלי שדואגת. כלום לא עזר".

    "ביקשתי עורך דין. הוא היה מחוץ לתחנה ולא עניין אותם. רק כשהגענו לבית המשפט, השופטת צעקה על השוטרים ואמרה שהיא בעצמה תלך להגיש תלונה עליהם".

    שברו לי את החיים, ביזו אותי. לא שירותים, לא תפילין. לא מעניין אותם כלום. רק אחרי שלוש שעות של תחנונים קיבלתי כוס מים. צחקו עלי, הביאו לי מכות. עברתי התעללות".

    הוא הדגיש: "אני לא נגד ולא בעד הפגנות. אני חי את החיים ולא מחפש את הבלאגן. כל מה שהם אומרים בתגובה של המשטרה זה שקר גמור. הם נתנו שם מכות לכולם, גם לקטינים".



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      מזעזעעע מדינה קומוניסטית, רשעיםםם

    2. 9

      מה נראה להם שככה מרביצים לבן אדם,
      מינימום צריך לתת לו ללכת לשירותים,ותפילין בכלל …

      1. מסכן יאללה ימחשמם

      2. מסכן!!!!!! ה' ירחם עליו, ה' יקח ת'שוטרים האלה אינשאללה

    3. 8

      שוטרים ברובם זה ארגון פשע הכי גדול!!!!
      רוצחו את סנדק יש יותר גרוע מזה???

    4. 7

      רשעים ארורים המשטרה הזו!!!!
      חסרי לב האנאלפביתיים האלה!!!
      לא מתקבל על הדעת אכזריות שכזו…

    5. 6

      יואוווווו איזה מזעזע!!!!!
      השוטרים האלה כבר צריכים כלא🤬🤬🤬🤬
      ש

    6. 5

      אם צריכים הרבה חינוך

    7. 4

      מדינת ישראל המוסרית שלנו היכן את?????!!!!! דוגלת בכבוד כל אזרח ואזרח עלי אדמות!!!את המשפטים היפים והמכובדים שלכם תשמרו רק לכם!!! לכו לעזאזלללל!!! זה מינימום תנאים של בנאדם חי!!!!! לכו יחבור פרחחים עלובים!!! לכו שבו בכלאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!