חוצפה חסרת תקדים: ליברמן דורש לבחון את הדחת הרב הראשי

    איתי גדסי 1 Comment on חוצפה חסרת תקדים: ליברמן דורש לבחון את הדחת הרב הראשי

    לאחר עמידתו של הרב הראשי לישראל הגאון הגדול הרב דוד לאו על משמר כרם ישראל במערך הגיורים, שר האוצר אביגדור ליברמן פנה בתלונה לנציב תלונות השופטים ודרש לבחון להדיח את הרב הראשי מתפקידו. מקלב: "כל מפלגתו הורשעה ונחקרה בפלילים ובהעלמת עדים"

    כן ללימודי תואר, לא ללימוד תורה | אביגדור ליברמן צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרובוקטור הסדרתי: יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן פנה היום (רביעי) לנציב תלונות השופטים השופט בדימוס אורי שוהם והתלונן על האולטימטום שהציב הרב הראשי לישראל הגאון הגדול הרב דוד לאו כי אם יודח איש אמונו מראשות מערך הגיור לא יוכל לחתום על תעודות הגיור.

    במכתב הנלווה לתלונה השר ליברמן וכתב: "התניית המשך חתימה על תעודות הגיור בהמשך כהונתו של ראש מערך הגיור מהווה איום מרומז שלא לומר סחיטה באיומים. כהונתו של הרב הראשי ותפקידיו באו בשירות הציבור על פי הקבוע בחוק, ועליו מוטלת החובה למלא את תפקידיו כל עוד הוא מכהן בכהונתו".

    לכן מבהיר ליברמן, "התנהלות זו אינה באה בד בבד עם התנהגות ההולמת דיין במדינת ישראל ולכן יש לבחון את המשך כהונתו כנשיא בית הדין הרבני הגדול".

    ח"כ מאיר פרוש הגיב על המכתב: "מדובר בחוצפה ובעזות מצח. אם חבר כנסת מהימין היה שולח מכתב מחוצף כזה לאחד משופטי בית המשפט העליון, הארץ הייתה רועדת ומזדעזעת".

    ח"כ אורי מקלב מסר בתגובה: "ליברמן מגלה רגישויות ומאשים את הרב הראשי הגר"ד לאו שליט"א בסחיטה באיומים כאשר כל מפלגתו הורשעה ונחקרה בפלילים ובהעלמת עדים. את ליברמן לא מעניין חיי אדם, כלכלת המדינה או רווחת האזרחים – אלא רק ניגוח היהדות וקיטוב בעם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ליברמן יעשה הכלללל כדי לרסק את החרדים
      תלך לזבל מי צריך אותו בכלל?
      אתה עושה רק רע!
      אתה ………..