השר כהנא מגיב לח"כ גפני: "הפסקנו לעבוד אצלך"

    איתי גדסי 1 Comment on השר כהנא מגיב לח"כ גפני: "הפסקנו לעבוד אצלך"

    השר לשירותי דת הגיב לביקורת של יו"ר יהדות התורה על הדחת ראש מערך הגיור ומינוי רב משורות ארגון רבני 'צהר': "הפסקנו לעבוד אצלך. תחפש ילדי כאפות אחרים; אתה האדם האחרון שהוא צריך ממנו מכתבי הסכמה"

    צילום: דויד כהן, אוליבר פיטוסי - פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשירותי דת, מתן כהנא מגיב הבוקר (רביעי) בחריפות ובשפה בוטה לדבריו של יו"ר יהדות התורה, משה גפני על הדחתו של ראש מערך הגיור. "בוקר טוב ח"כ גפני, חדשות לא כל כך טובות. הפסקנו לעבוד אצלך. תחפש ילדי כאפות אחרים", כתב כהנא.

    "הרב בניהו ברונר הוא דיין ותלמיד חכם חשוב. את ההמלצות למינויו קיבלתי מגדולי רבני הציונות הדתית בהם הרב דרוקמן והרב מדן שליט"א. אתה האדם האחרון שהוא צריך ממנו מכתבי הסכמה".

    כזכור, אתמול הגיב יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני להדחת ראש מערך הגיור: "הדחתו של ראש מערך הגיור הרב משה ולר ומינויו של בניהו ברונר מארגון 'צהר' – העמדת צלם בהיכל", אמר גפני.

    "במשך כל השנים הייתה הסכמה בין הציונות הדתית והחרדים שלא למנות אותו על אף הלחצים של ארגון צהר, בכדי למנוע קרע בין החרדים והרבנות הראשית בהוראת גדולי התורה לבין הציונות הדתית. היעד של מתן כהנא הוא לפלג את העם ולהישאר רק עם עושי דברו", הוסיף יו"ר יהדות התורה.

    עוד אמר גפני: "מה שטענו כל הזמן הוכיח עכשיו מתן כהנא והמציאות מוכחת לעיני כל. ההיסטוריה של עם ישראל תוקיע אותו על מעשיו השפלים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כבר היה לנו מתן אחד בעבר לא?
      איזה אחד שחשב שהוא נביא אבל נביא שקר!
      שנית מר (כלענה) שכחת לפני מי עובדים ונותנים דין וחשבון!