הניצול מאסון ההתרסקות: "עשיתי ניסיונות רבים להוציא את החברים שלי"

    קובי פינקלר 3 Comment on הניצול מאסון ההתרסקות: "עשיתי ניסיונות רבים להוציא את החברים שלי"

    סרן רון בירמן שניצול מהתרסקות מסוק העטלף אמש מול חופי חיפה, מספר לראשונה על האירוע | צפו. במהלך היום מפקד חיל האוויר ומפקד זרוע הים בחיל האוויר ביקרו את רון והביעו את הערכתם על מעשיו באירוע

    צילום: דובר צה"ל
    11:43
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע מהלך מדיני מסוכן: האיום של סמוטריץ על הרשות הפלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סרן רון בירמן, קצין חיל הים שניצל בהתרסקות מסוק העטלף מספר לראשונה על האסון בעודו מאושפז בבית החולים רמב"ם מאז האירוע: "הצלחתי לחלץ את עצמי מהמסוק הטובע, אחרי ניסיונות רבים להוצאת החברים שלי שחייני ופוגל חולצתי על ידי סירת שיטור ימי. מאחל המון המון כוח ואהבה למשפחות, אני אוהב אתכם" אמר רון.

    בתוך כך, מפקד זרוע הים, אלוף דוד סער סלמה ומפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין ביקרו היום (שלישי) את הפצוע מהתרסקות המסוק אמש, סרן רון בירמן, בבית החולים רמב"ם בחיפה.

    במהלך הביקור שוחחו המפקדים עם הפצוע ועם משפחתו והביעו את הערכתם על אופן הפעולה וקור הרוח שהפגין הקצין. מדובר צה"ל נמסר, צה"ל מחבק את המשפחות השכולות וימשיך ללוותן.

    מפקד זרוע הים, אלוף דוד סער סלמה אמר לרון: "עשית כל מה שיכולת וכל מה שאפשר, נהגת באחריות, חתירה למגע ורעות. אתה מוקף גם במשפחה וגם במשפחה השנייה שלך – חיל הים ושייטת 3. תחזיק מעמד, אני יודע שאתה חזק, אנחנו פה לכל מה שאתה שצריך. מחכים לך בחזרה".

    מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין אמר לרון: "פעלת באומץ לב וקור רוח, אני שמח שאתה בחיים. אתה מקבל טיפול מצויין, תחזור במהרה, מחכים לך בבית וגם בטייסת".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      איזה חמוד
      רפואה שלימה

    2. 1

      שארית הפליטה. מסכן,רפואה שלמה אמן!!!!