כנס הדרכה לזמן חורף ופתיחת הרישום לישיבות הקטנות התקיים בירושלים

    אבי יעקב No Comments on כנס הדרכה לזמן חורף ופתיחת הרישום לישיבות הקטנות התקיים בירושלים

    בכנס מיוחד שהתקיים בירושלים התכנסו הרכזים של הפרויקטים 'תן בליבנו' ו'לבקר בהיכלו' לקבל הדרכה לזמן חורף ופתיחת הרישום לישיבות הקטנות | הרבנים האריכו בחובת השעה שלא לוותר על אף בחור גם אם נראה לנו שאין טעם להשקיע בו: 'אי אפשר לדעת היכן יצמחו פירות ההשקעה' אמרו בכנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם פתיחת הרישום לישיבות הקטנות ולקראת שלושת החודשים שנותרו לזמן חורף השנה, התקיים בירושלים כנס רב רושם של רכזי הפרויקטים 'ותן בליבנו' 'ולבקר בהיכלו', ובו כ- 150 מנהלי אזורים, ראשי חבורות, משיבים בישיבות וצוות השיבוץ של חבורות בני העלייה 'תן בליבנו' ו'לבקר בהיכלו', שהתאספו יחדיו לערב גיבוש ועיון.

    במהלך הכנס נשמעו דברי הדרכה מפי המנהלים הרוחניים של התוכנית הגאון רבי יוסף חיים סויסה שליט"א ראש ישיבת תורה ודעת, והגאון רבי יוסף רוקח שליט"א משגיח ישיבת משכן חיים, שהאריכו בחובת השעה לדאוג לבחורים ולא לוותר על אף בחור גם אם נראה לנו שאין טעם להשקיע בו: 'אי אפשר לדעת היכן יצמחו פירות ההשקעה'. 'גם כלפי בחורים שנראים שהם לא סובלים משבר, אנחנו חייבים לגלות אוזן קשבת, כדי לדאוג להמשך הצמיחה שלהם ושחלילה לא תהיה ירידה'.

    הרה"ג נועם רדעי שליט"א, משגיח ישיבת צעירים אשקלון אשר ידיו לו רב במשך כעשרים וחמש שנה בשיבוץ בחורים בישיבות, ומשמש כראש מערך השיבוץ באזור הדרום, נשא דברי הדרכה לשיבוץ בחורים בישיבות ושימת לב לבחורים הזקוקים לאוזן קשבת. משא הדרכה וחיזוק נשא הגה"צ רבי טוביה פולק שליט"א משגיח ישיבת עטרת ישראל, שריתק את הנוכחים בענייני דיומא והצורה איך להתמודד עם שאלות ובעיות של הבחורים בדורנו.

    הרה"ג שמואל גבאי שליט"א ראש מוסדות למען אחי המלווה את הפרויקט ציין את המסירות של הרכזים בשכונות והמשיבים בישיבות, וכאות הוקרה הבטיח לתת חליפות יוקרתיות לכל העוסקים במלאכת הקודש. יוזם הפרויקטים מ"מ וסגן רה"ע הרב צביקה כהן, העלה על נס את הפעילות החשובה של הרכזים עם בחורי הישיבות: 'יש לנו זכות גדולה להיות שותפים במימון הפעילות החשובה שלכם. אתם עושים עבודת קודש במסירות נפש, למען בחורי ישראל. בתקציב לשנה הקרובה שאושר בימים האחרונים, דאגנו לתוספת תקציב למען הפרויקטים החשובים הללו'.

    בסיום הכנס רב הרושם, חולקה מזכרת ייחודית לכל משתתפי הכנס, כאות הוקרה על מסירותם הרבה למען בחורי ישראל. המשתתפים הודו על הכנס המיוחד, שהעניק להם השראה וכלים לקראת המשימות העומדות לפתחם בחודשים שנותרו לזמן חורף.



    0 תגובות