התפשטות אומיקרון: מערכות אוורור ישראליות בבתי ספר באנגליה

    אבי יעקב No Comments on התפשטות אומיקרון: מערכות אוורור ישראליות בבתי ספר באנגליה

    עקב התפשטות הקורונה בעולם בתי ספר וגנים בבריטניה צוידו בטכנולוגיה ישראלית המסננת מהאוויר נגיפי אומיקרון ודלתא | המערכות כוללות אפשרות שליטה מרחוק שמבוססת על בינה מלאכותית המתריעה מפני חריגה באיכות האוויר

    צילום: Aura Air
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות כיתות בבתי ספר וגנים ברחבי בריטניה מוגנו מפני נגיפי הקורונה באמצעות מערכת סינון מתקדמת שפיתחה חברת אורה אייר, וזאת במסגרת המדיניות הממשלתית הבריטית להמשיך בשגרת החיים והלימודים למרות גל התחלואה הרחב בממלכה, בין בתי הספר שבהם בוצעו התקנות של המערכות הישראליות: Hurlingham בלונדון, שבה נרשם שיא של מאומתים מאז פרוץ הקורונה, ההתקנות בוצעו בכיתות גן ובית ספר מגיל 2-11 ובחדרי המורים והמנהלה. מערכות נוספות הותקנו בבית הספר לבנות דווידזון סמוך לברייטון בבית הספר של Eaton ובמוסדות חינוך נוספים במחוזות יורקשייר, אסקס וקנט.

    מערכת טיהור האוויר של אורה אייר, מצליחה להפחית את מספר הנגיפים והחיידקים בחללים סגורים ב-99.97% וזאת באמצעות שימוש בטכנולוגיה של מספר שכבות טיהור כולל פילטר HEPA, סינון חלקיקים גדולים וקטנים שנישאים באוויר, עיקור רכיבים חיים וחיטוי. המתקנים יעילים כנגד כל הווריאנטים של הקורונה, כולל אומיקרון ודלתא שמובילים כעת את ההדבקות. המערכת מסלקת גם עובש, טפילים, רעלנים ותרכובות אורגניות מרחפות ומבצעת תחלופה מלאה של האוויר מספר פעמים בשעה.

    המערכות מותקנות בנפרד מהמיזוג של החדרים כדי להגביר את יעילותן, כשהצוות החינוכי והמנהלים יכולים לעקוב באמצעות אפליקציה ייעודית אחר נתוני האוויר ובמקרה שמתגלית חריגה, שעלולה לנבוע מעשן או גורם מזהם אחר, ניתן לנקוט בפעולה מהירה של העברת הילדים למקום אחר עד לאיתור המפגע וטיפול בו.

    אורן אלייסוב, מנהל אזור אירופה באורה אייר, שליווה את ההתקנות בבריטניה, מסר: "מיגון גני הילדים וכיתות הלימוד הוצב בעדיפות עליונה על ידי הממשלה הבריטית על מנת להגן על אוכלוסית הילדים, והמערכות שלנו מבוססות על בינה מלאכותית שלומדת כל העת את הנתונים, משפרת את עצמה ומספקת תובנות חשובות על ניהול איכות האוויר בחללים הסגורים" אמר אלייסוב.



    0 תגובות