כמעט אסון באחיסמך: נמנע ניסיון הצתת בניין בליל השבת • צפו

    אבי יעקב No Comments on כמעט אסון באחיסמך: נמנע ניסיון הצתת בניין בליל השבת • צפו
    צילום: שימוש לפי סעיף 27א - נשמח לתת קרדיט לכשנתבקש
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צעיר ערבי, תושב השכונות הערביות בעיר לוד ניסה להצית בניין בשכונה חרדית במהלך ליל השבת. השריפה כובתה כעבור כמה על ידי שכן עירני שמנע, בחסדי שמיים את האסון ולאחר שהתיעוד הופץ איתרה המשטרה את הצעיר והוא נעצר נחקר בידי המשטרה והשב"כ.

    מדוברות המשטרה נמסר כי המשטרה עצרה שני חשודים בניסיון הצתת לובי של בניין בסוף השבוע, מעצרם הוארך בבית המשפט. שוטרי תחנת לוד פתחו בחקירה עם קבלת דיווח במוקד המשטרה על אירוע הצתת פח אשפה בבניין מגורים ברח' שבט יהודה בלוד בליל שבת.

    בתוך כך, המשטרה ניהלה חקיּרה מאומצת במסגרתה אספה ממצאים בזיֹרה לצד סריקות, שהובילו הערב למעצר שני חשודים – תושבי העיר בשנות ה-20 והחמישים לחייהם. בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, המשטּרה בקשה הערב בבית המשפט את המשך מעצרם ובתום הדיון, קבע בית משפט השלום בראשל"צ את הארכת מעצרם עד ליום שני. חקירת האירוע נמשכת.

    עו"ד יאיר רביבו, ראש העיר לוד, פנה לתושבי הבניין: שלום לדיירי הבניין בשבט יהודה 13, ראשית מחזק אתכם באירוע החמור שאירע בליל שבת. הודות למצלמות הבניין, ולמצלמות העירייה שהותקנו רק החודש בשכונה, נתפס תוך מספר שעות החשוד במעשה והוא נמצא בחקירת משטרה.

    מדובר בתושב לוד ממוצא ערבי שגר במרכז העיר. אין לו רקע פלילי או לאומני והכל נבדק. לפי מצלמות העירייה הוא הגיע עם רכב ישירות לבניין שלכם בלי להסתובב בשכונה וניכר שהוא מכיר את הבניין. אני מבקש מכל מי שיש לו מידע שיעביר מיד למשטרה. אפשר גם דרכי.

    "ייתכן שמדובר על פועל שעשה עבודה ויש לו סכסוך וייתכן גם דבר אחר. גם השב"כ בתמונה. מבטיח לכם שכל אבן תיהפך עד שנדע מה קרה. אני רוצה להודות למשטרת לוד, למוקד המצלמות בעירייה שפעלו בנחישות ובמהירות שיא. תודה לכם על העירנות וב"ה שלא נגרם אסון כשכולם ישנים. שבוע טוב וחודש טוב" אמר רביבו.

    התיעוד הופץ על ידי המצלמים – נשמח לתת לו קרדיט צילום לכשנתבקש



    0 תגובות