טילים שוגרו מרצועת עזה לעבר גוש דן; חמאס מגדיר את הירי כ"טעות"

    אבי יעקב 2 Comment on טילים שוגרו מרצועת עזה לעבר גוש דן; חמאס מגדיר את הירי כ"טעות"

    טילי טרור שוגרו מרצועת עזה לעבר ערי גוש דן עם בוקר השבת | במערכת הביטחונית מזהים את העומדים מאחורי השיגור כזרוע הצבאית של ארגון הג'יאהד האיסלאמי ובוחנים תגובה | חמאס: "הטילים שוגרו בטעות"

    צילום: אלברט סאדיקוב / Flash90
    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם בוקר השבת ארגון הג'יהאד האיסלאמי שיגר טילים לעבר ערי מרכז הארץ. על פי עדויות, בחסדי שמיים הטילים נפלו לים ולא היו פצועים או נזק וגם לא הופעלו אזעקות ויירוטים. החמאס העביר באמצעות המצרים מסר לישראל כי הירי מעזה לעבר גוש דן היה טעות.

    בימים החולפים הזהירו מזכ"ל הג'יהאד האסלאמי ודובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי, בהתבטאויות חריגות, מפני מצבו של שובת הרעב השאם אבו הוואש.
    ערוץ המזוהה עם הג'יהאד האסלאמי הפיץ לפני יומיים כרזה ובה נראה האסיר אבו הוואש על רקע מבנים בתל אביב וברקע אש עם הביטוי: "אל תנסו אותנו".

    ישנן הערכות כי ייתכן והירי דווקא היה מתוכנן. במסגרתו תכננו ארגוני הטרור לפתוח את השנה האזרחית בירי רקטות מעזה לעבר תל אביב. תל אביב היא תמיד האיום המשמעותי האהוב על בכירי הטרור בעזה. העיר מסמלת בעיניהם את הבירה הכלכלית של ישראל ואל ירושלים הם ממעטים לשגר טילים מחשש לפגיעה בפלסטינים.

    מקור יודע דבר בפלגי "ההתנגדות" בעזה אמר לכלי תקשורת פלסטיני כי הסיבה לשיגור הרקטות מהרצועה היא מזג האוויר: "לא מדובר בירי ניסיוני, הפלגים עוקבים אחר הנושא". לדיווח אין אישור ממקור אחר.

    בלשכת הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי קיימו במהלך היום הערכת מצב, והערב גם שר הביטחון בני גנץ צפוי לדון בנושא. לדברי גורמים בצה"ל נשקלות כמה אפשרויות לתגובה בהתאם. בצד הפלסטיני מדווחים כי גדודי אל-קודס, הזרוע הצבאית של תנועת הג'יהאד האסלאמי, מפנה את אתרי הטרור שלה ומעלה את הכוננות ביחידותיה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בטח יאללה כשזה מגיע לדרום אז אין בעיה, סבבה. אבל כשזה מגיע לתלאביבים אז הם מתים מפחד מסכנונים😭😱😱!!!רק אז הם זזים!!!!

    2. 1

      גם החיילים שלנו הורגים ב"טעות" מחבלים ולכן לא צריך להעמיד אותם לדין.