תבוסה לקואליציה: מאמץ לילי אדיר להשגת רוב בכנסת הסתיים בתיקו

    איתי גדסי No Comments on תבוסה לקואליציה: מאמץ לילי אדיר להשגת רוב בכנסת הסתיים בתיקו

    במהלך הלילה הוקפצו מספר חכי"ם מבתיהם בכדי להשיג רוב בכנסת, תוך הפרת קיזוז עם הליכוד, אך למרות הכל הקואליציה הפסידה בהצבעה שהסתיימה בתיקו 48

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תבוסה לקואליציה: במהלך הדיונים במליאת הכנסת בדעה 3:00 לפנות בוקר, התברר כי אין רוב לקואליציה, ח"כ מיכאל ביטון שהציג את החוק משך את נאומו בכדי שח"כ איתבסאם מרעאנה תגיע מת"א להצבעה, בנוסף ח"כ שירלי פינטו הוקפצה שוב להצבעות מביתה. לאור חוסר ההבנה עם הקיזוזים גם השרים לפיד וגנץ הוקפצו להצבעה, אך למרות הכל החוק נפל על תיקו.

    ח"כ איתמר בן גביר אמר עם נפילת החוק: ‏"גם אכלו את הדגים המסריחים וגם גורשו מהעיר". הקואליציה הפסידה עכשיו גם לאחר שהפרה הסכמה עם האופוזיציה על קיזוז. השקר לא השתלם".

    בדיון האחרון במליאת הכנסת, הציג יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מיכאל ביטון, את הצעת החוק: "מוצע להאריך בשנה את תוקפה של הוראת המעבר שנקבעה בחוק ההסדרים לשנים 2017, 2018, במסגרת תיקון חוק הפצת שידורים באמצעות תחנות שידור ספרתיות התשע"ו-2012. בעד החוק הצביעו 48 חכי"ם ונגד החוק הצביעו 48 חכי"ם ובכך החוק נפל.

    התיקון לחוק הפצת שידורים קבע כי ספקי תוכן שהם פלטפורמות להפצת שידורים ברשת האינטרנט יוכלו לקבל ללא תשלום את שידוריהם של ערוצים מסוימים המופצים במערך "עידן פלוס". לאחר נפילת החוק תמו הדיונים במליאת הכנסת.

     



    0 תגובות