יוסי דגן בריאיון: "עצם הפגישה זה חמור ולא פחות מכך ההסכמה של בנט"

    אסתי פלד No Comments on יוסי דגן בריאיון: "עצם הפגישה זה חמור ולא פחות מכך ההסכמה של בנט"

    ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף בחריפות את הביקור של אבו מאזן בביתו הפרטי של שר הביטחון, ואת הכישלון של בנט בשומרון, "צריך לפעול להחלפת הממשלה"

    צילום: פלאש 90
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש מועצת אזורית שומרון יוסי דגן התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא והתייחס לפגישה בין אבו מאזן לגנץ בביתו הפרטי בראש העין, "עצם הפגישה זה חמור מאוד, וזה שבנט הסכים זה חמור לא פחות, מדובר להחזיר מהאוב את רב המחבלים ומכחיש השואה אבו מאזן ממשיכו של ערפאת".

    דגן תקף את גנץ ובנט והוסיף, "הדם של יהודה הי"ד לא יבש, השב"כ רק תפס אותם ואבו מאזן כבר מממן את המחבלים שרצחו את יהודה דימנטמן הי"ד".

    דגן ציין את המימון המטורף למחבלים ברשות הפלסטינית, "כל רוצח מקבל משכורת של 12,000 ש"ח הוא מקבל פי 12 מעובד רגיל. כל אמא רוצה שבנה יהיה רופא אז אצלם רוצים שיהיה שהאיד. יש להם פנסיה של גנרל בצבא. איזה מסר אנחנו מעבירים שאנחנו מקבל את אבו מאזן שרוצה לעמיד לדין בהאג את בנט וגנץ".

    דגן הבהיר כי "מדינה נבחנת בגבולות, ממשלת בנט נכשלת כישלון חרוץ בשומרון, ומול הטרור. זה שעצרו את המחבלים זה נחמד וחשוב, אבל זה לא מביא את ההרתעה. כולם היום מבינים שההתנתקות היא טעות ובטח מהיישובים בצפון השומרון. הישיבה בחומש קמה מאז ההתנתקות ונמצאת עד היום, אחרי הפיגוע היה צריך להסדיר את הישיבה. אבל הממשלה רוצה להוציא את הישיבה" תקף דגן.

    דגן טוען כי רוב הציבור בעד הישארות בחומש, "באופן אישי וכראש מועצה חובתי לזעוק, הגיעו מעל 23,000 איש לחומש בקור אימים ואלף איש הגיעו במוצאי שבת. הציבור והעם בישראל ימני. בגלל סכסוכים פנימיים קמה ממשלה שלא טובה ליהדות ולעם ישראל. אנחנו צריכים לפעול להחליף את הממשלה לממשלת ימין".



    0 תגובות