אייכלר: הממשלה מנהלת מלחמה נגד היהודים עם מערך גיורים מזויפים"

    אבי רבינא No Comments on אייכלר: הממשלה מנהלת מלחמה נגד היהודים עם מערך גיורים מזויפים"

    ח"כ ישראל אייכלר תקף בחריפות את כוונת הממשלה לעלות חוק גיור מסוכן להצבעה תוך שבועיים. אייכלר קרא לחכי"ם הדתיים מהקואליציה ואמר, "תדאגו שהגיור אכן יהיה כשר, למען הדורות הבאים שלכם. כל גיור מזויף הוא פגיעה באלפי ילדים שיוולדו לזוגות שאינם יהודים" | צפו

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע החלטת ימינה וישראל ביתנו לעלות את חוק הגיור המסוכן לעתיד עם ישראל בתוך שבועיים, ח"כ ישראל אייכלר מחה בחריפות על כוונת הממשלה בגיור שלא על פי כללי הרבנות הראשית: "אני מוחה בכאב גדול על מלחמה שמנהלת ממשלת ליברמן-בנט נגד יהודי צ'רנוביל, אוקראינה, רוסיה, אמריקה וארצות המזרח וכל היהודים הכשרים בעולם על ידי יצירת מערך גיורים מזויפים בארץ ישראל, בנוסף לשואת ההתבוללות המתחוללת בארצות הברית ובאירופה המערבית".

    אייכלר ביקר את ההחלטה לשנות את ההלכה לפי גחמות הממשלה, "לזייף את ההלכה, זה דבר חמור ביותר. זה גורם לכך שאנשים תמימים יחשבו על פלוני שהוא יהודי, והצאצאים יהיו גויים גמורים. הגדילה לעשות הממשלה שפיטרה את ראש מערך הגיור נציגו של הרב הראשי נשיא בית הדין העליון הגאון רבי דוד לאו שליט"א, ומנסים לסתום את פיו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א. נציגי 'ישראל ביתנו' אף מאיימים בפיטורי הרבנים הראשיים".

    אייכלר  תיאר לנוכחים, "תארו לעצמכם ששר בממשלה יפטר יועץ משפטי או חשב של משרד ממשלתי. הרי אין דבר כזה, שהרי המינוי הוא על דעת היועץ המשפטי לממשלה. כך גם במקרה דנן, אי אפשר לפטר את המינוי של נציג הרב הראשי. אני בטוח שמי שיתן יד לסילוק נציגו של הרב הראשי ויהפוך את הגיור לזיוף, "יזכה" שצאצאיו יתבוללו חס וחלילה וימחו מספר היוחסין של עם ישראל. זה החטא וזה עונשו. על אלה אני בוכיה" זעק אייכלר.

    "אני מבקש מכם, דווקא אנשים שאינם חרדים וסומכים על הרבנות הראשית, תדאגו שהגיור אכן יהיה כשר, למען הדורות הבאים שלכם. כל גיור מזויף הוא פגיעה באלפי ילדים שיוולדו לזוגות שאינם יהודים. על כך נאמר 'מעוות לא יוכל לתקון וחסרון לא יוכל להמנות", התריע ח"כ אייכלר.



    0 תגובות