שיקלי: "מטריד לראות את החוצפה של האירופאים להקים מאחזים לא חוקיים"

    איתי גדסי No Comments on שיקלי: "מטריד לראות את החוצפה של האירופאים להקים מאחזים לא חוקיים"

    ח"כ עמיחי שיקלי ערך סיור במועצה אזורית בנימין וביקר במרכז "בנימין טק" יחד עם ראש המועצה ישראל גנץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ עמיחי שיקלי הגיע היום (שלישי) לסיור בועצה האזורית בנימין כאורחו של ראש המועצה ישראל גנץ. את הסיור החל ח"כ שיקלי בשער בנימין עם ביקור במתחם ההייטק והטכנולוגיה "בנימין טק" שם שמע סקירה ממנהלת המתחם יעל זאבי ולאחר מכן לביקור ביקב פסגות.

    גנץ ושיקלי המשיכו לסיור במקבצי הבניה הפלסטינית הבלתי חוקית סמוך לכביש 437 ולאחר מכן קיימו שיח עם נציגי היישוב ענתות לנוכח האתגרים הביטחוניים של היישוב, אשר מתמודדים עם ביטול פעילותו של רבש״צ היישוב בשל פעילות שגרתית שקיים מול פלסטינים שהתקרבו בצורה מסכנת חיים לגדר היישוב.

    את הסיור סיימו השניים בחווה החקלאית החרדית הראשונה בארץ שנמצאת במצפה יריחו, וערכו שיחה עם החניכים במקום.

    יו״ר המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ אמר בסיור: "מדברים על כאילו אכיפת חוק בחומש, כשכאן הבנייה הערבית משתוללת בסיוע האיחוד האירופי וכובשת את יהודה ושומרון. ישראל מאבדת את השטח ונותנת פרס לפורעי חוק לאומנים שמטרתם לנשל אותנו מכאן".

    ח״כ עמיחי שיקלי אמר לאחר הסיור: "מאוד מעודד לראות את היצירתיות והיזמות שמגיעות מהשטח ונתמכות מאוד על ידי המועצה, לראות תעשיות הייטק ותיירות ברמות גבוהות ביותר. לצד זאת, מטריד לראות את החוצפה של האיחוד האירופי להקים מאחזים בלתי חוקיים על אדמות מדינה ואת אוזלת ידה של ממשלת ישראל שלא נאבקת לשמור על עתודות הקרקע החשובות האלה".



    0 תגובות