השר בר לב ממשיך בקמפיין: "אני מאויים על ידי יהודים"

    אתר קול חי No Comments on השר בר לב ממשיך בקמפיין: "אני מאויים על ידי יהודים"

    השר לביטחון פנים כתב: "אינני מאוים ע"י פושעים ערבים אני מאוים ע"י יהודים ישראלים". ח"כ זוהר הגיב: "הביטוי "פושעים ערבים" הוא גזעני ואינו במקום". סמוטריץ': "תגיד תודה שאותך יש מי שמאבטח"

    השר עומר בר לב צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון פנים, עמר בר לב ממשיך בקמפיין "אלימות המתנחלים" ומעדכן כי הוצמדה לו אבטחה בעקבות איומים "מצד יהודים: "מהבוקר אני מאובטח 24/7. בחצי שנה האחרונה נשאלתי לא פעם בארועים שונים "מה אינך מאובטח?" והשבתי בשמחה "אינני מאוים". בעקבות המאבק הנחוש שלי כנגד משפחות פשע ערביות קיוויתי שלא יגיע הרגע שמי מהן תאיים עלי אישית. אז זהו שלא, אינני מאוים ע"י פושעים ערבים אני מאוים ע"י יהודים ישראלים", כתב בר לב.

    ח"כ מיקי זוהר הגיב: "עומר בר-לב טוען שהוא מאובטח בגלל איומי יהודים ולא בגלל ״פושעים ערבים״. יש לגנות את דבריו החמורים נגד אזרחי ישראל הערבים. הביטוי "פושעים ערבים" הוא גזעני ואינו במקום. יש לקרוא לו לחזור בו מהדברים".

    ח"כ עמיחי שיקלי כתב בתגובה: "ערב אחרי ערב יריות בלוד ובנגב, הידרדרות חמורה בביטחונם האישי של אזרחי ישראל ובפרט תושבי יו״ש שלקחת חלק פעיל בהסתה נגדם, השוטרים שלך מתפטרים בזה אחר זה – ואתה עוסק ברחמים עצמיים וממשיך בהכללות מטופשות. מי יספק לאזרחי ישראל אבטחה ממך ומהמחדלים שלך? חדל אישים".

    ח"כ שמחה רוטמן כתב: "עמר בר לב השיב בשמחה "אינני מאוים". כולנו שמחים על כך שהוא לא היה מאויים, ומאחלים לו שלא יהיה מאויים גם בעתיד. אבל בזמן שהוא לא היה מאויים, היהודים בלוד, בעכו, ביהודה, בשומרון, בהר הבית ובמקומות רבים ואחרים שתחת אחריותו היו מאויימים. והוא בחר להסית נגדם".

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב: "לאזרחי ישראל משני צידי הקו הירוק שסובלים מטרור ואלימות בין היתר בגלל אזלת היד שלך אף אחד לא מצמיד אבטחה 24/7. אם יש נגדך איומים זה כמובן חמור אבל תגיד תודה שאותך יש מי שמאבטח".



    0 תגובות