המאבטח שאיים על ח"כ בן גביר תמך במחבל חמאס: "בשמאל היו שמחים שאפגע"

    איתי גדסי 1 Comment on המאבטח שאיים על ח"כ בן גביר תמך במחבל חמאס: "בשמאל היו שמחים שאפגע"

    לאחר הסערה הציבורית סביב העימות בין המאבטחים הערבים ב'גני התערוכה' לח"כ בן גביר שאוים ברצח ושלף בתגובה נשק להרתעה. מתברר כי אחד המאבטחים הביע בעברו תמיכה במחבל חמאס

    העימות צילום: שימוש לפי סעיף 27 א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע הסערה סביב העימות בין המאבטחים הערבים של 'גני התערוכה' לח"כ בן גביר שלטענתו ניסו לתקוף אותו ואף אחד מהם איים להרוג אותו כעדותו ובתגובה שלף ח"כ בן גביר אקדח כאות אזהרה.

    עיתון ישראל היום חושף היום (חמישי) כי אחד משני המאבטחים הערבים שתקפו שלשום את ח"כ איתמר בן גביר הוא מוחמד שוויקי, שכתב בעבר פוסט ברשת חברתית ובו שיבח את מחבל החמאס עלי שיוכי.

    המחבל עלי שיוכי, הוא איש חמאס מכפר סילוואן, שחוסל באוקטובר 2016 לאחר שהשליך בקבוק תבערה. תחת תמונת המחבל, כתב שוויקי: "אללה ירחם על רוחך, יקירי. זו הייתה משאלתך והיא התגשמה בעזרת אללה. את גן עדן ביקשת ואללה נתן לך".

    בתגובה לדברים אומר ח"כ בן גביר כי: "מסתבר שאלו שאיימו על חיי הם לא סתם עבריינים, אלא תומכי חמאס. אני רוצה לראות את כל אלו "שהאמינו" לאותו בריון אוכלים את הכובע. בשמאל היו שמחים שאפגע, אבל אני אגן על עצמי ולא אירתע מביקורת מזוייפת של אלה שנתנו גיבוי לתקיפה של איימן עודה ומחבקים תומכי חמאס".

    נציין, כי בעקבות הלחץ משמאל והתקשורת, ח"כ בן גביר זומן לרענון נהלים בכנסת. ברשימה המשותפת קראו להעמידו לדין. וחלק מחברי הכנסת ביקשו לשלולל ממנו את הרישיון לנשק.

    ח"כ בן גביר אמר לאחר התקרית, "זו לא הפעם הראשונה שאני מאוים בתקופה האחרונה. הפעם ראיתי שני ערבים שהיו אמורים לאבטח באירוע, עם שנאה בעיניים הם קיללו ואיימו לפגוע בי ולרצוח אותי. אני מקווה שהמשטרה תחקור את השניים ותעמיד אותם לדין כי מקומם בכלא".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בן גביר התותח כולנו מחזיקים לך ידים בכל מה שאתה עושה