שגריר ארה"ב מבשר בישראל: אמריקה תתמוך בחרדים

    אבי יעקב No Comments on שגריר ארה"ב מבשר בישראל: אמריקה תתמוך בחרדים

    מפתיע: ארצות הברית תתמוך בפרוייקט לשילוב קהילות חסידיות וחרדים מהפריפריה בתעסוקה | שגריר ארצות הברית בישראל מר תומאס ניידס אמר כי: "ארצות הברית רואה חשיבות רבה בקידום המצב הכלכלי של הציבור החרדי והכנסתו למעגל התעסוקה" | מנכ"ל קרן קמ"ח הודה לשגריר על התמיכה החשובה

    צילום: באדיבות המצלם
    12:56
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הצטיידו בעט ודף: העוגות המיוחדות של מלכי אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באירוע שנערך אמש בעיר נצרת בהשתתפותו של שגריר ארצות הברית בישראל תומאס ניידס, הוכרז על הענקת חסות של השגרירות על פרויקט 'מרכזי ההכשרה הניידים' של קרן קמ"ח, באמצעות יוזמת מפ"י (MEPI – Middle East Partnership Initiative) של הממשל האמריקאי, לקידום שותפות במזרח התיכון, מטרת הפרויקט הינו, להכשיר רכזי תעסוקה בקהילות החסידיות ובריכוזים החרדים בערי הפריפריה, ואמש הוא נבחר לאחד הפרויקטים החברתיים שיזכו לחסות ומימון של שגרירות ארצות הברית.

    הפרויקט פועל בשיתוף רבני ועסקני הקהילות השונות, על מנת להניע פעילויות הכשרה מקצועית ותעסוקתית בתוך החממה הקהילתית. נציגי קרן קמ"ח, המנכ"ל מוטי פלדשטיין ומנהל תכנית הקהילות ישראל יום טוב, הציגו את התכנית, את מטרותיה ואת הפעילות הייחודית שמתקיימת בשיתוף פעולה עם רבני הקהילות, ושגריר ארה"ב מר ניידס, הביע את התפעלותו מהפרויקט ואמר כי "ארצות הברית רואה חשיבות רבה בשילוב אוכלוסיות מגוונות בשוק התעסוקה בישראל".

    השגריר סיפר כי בשבוע שעבר ביקר בבני ברק, נפגש עם רבנים ולמד את חשיבות נושא התעסוקה לציבור החרדי. "אנחנו שמחים לעבוד עם ארגונים כמו קרן קמ"ח, שמוכיחה בפעילותה את המחויבות לפריפריה החברתית והפריפריה הגאוגרפית של ישראל. ארצות הברית רואה חשיבות רבה בקידום המצב הכלכלי של הציבור החרדי והכנסתו למעגל התעסוקה, דבר שיתרום לכלכלת ישראל כולה ויחזק את היציבות הפיננסית של המשפחות החרדיות", סיים השגריר.

    מנכ"ל קרן קמ"ח מוטי פלדשטיין הודה לשגריר ולצוות השגרירות על הבחירה המכובדת ואמר כי "הפרויקט נועד לתת מענה תעסוקתי לריכוזים החרדים בפריפריה כמו גם לחצרות חסידיות שבוחרות לטפל בנושא התעסוקה בצורה עצמאית בתוך הקהילה. הבחירה של השגרירות בפרויקט זה כפרויקט חברתי מוביל, מעידה על ההבנה של ארצות הברית בדרכים הנכונות לתרום לכלכלה הישראלית ועל הקשר החם שבין הממשלה האמריקאית ליהדות החרדית" אמר המנכ"ל.



    0 תגובות