גלנט: "מול האיום המסוכן ביותר עומד ההרכב החלש ביותר בהנהגת ישראל"

    אסתי פלד 2 Comment on גלנט: "מול האיום המסוכן ביותר עומד ההרכב החלש ביותר בהנהגת ישראל"

    השר לשעבר וח"כ יואב גלנט בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחס לסכנה מולה ניצבת ישראל, "בעתיד הקרוב נראה את ההשתלטות של הבדואים על אלפי דונמים של שטחי מדינה". גלנט סיפר על ההצלחות שלו כמח"ט בג'נין והסכם אוסלו שהרס הכל. על חוק הגיוס: "אני הקמתי את נצח יהודה. הליכוד יקבע את עמדתו בהתאם לאופוזיציה"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך לשעבר ח"כ יואב גלנט התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא התייחס לציון חצי שנה להקמת הממשלה ואמר, "תוצאות של ממשלת רואים בתווך רחוק זה לא פלוגה של גולני". גלנט הוסיף כי "כאשר מחברים את כל מקבצי הבדואים לחשמל זה האסון. את ההשתלטות של עשרות אלפי דונמים על שטחי מדינה נראה בעתיד הקרוב".

    גלנט סיפר על האסון שממשלה אחת הביאה על ישראל, "כשהייתי מח"ט בג'נין הייתי עם גזרה של 400 מבוקשים, אנחנו הרגנו או תפסנו את רובם, וניקנו את הנשק מהעיר, אחרי זמן נשארו אולי 5 חמושים שידענו איזה נשק יש להם ואיפה הם מסתובבים".

    גלנט הוסיף וסיפר, "יום אחד אני פותח את הרדיו ואני שומע על 'הסכם אוסלו' ולאחר ההסכם הגיעו 500 שוטרים פלסטינים עם נשק, את זה עשתה הממשלה אחת שכיהנה 4 שנים והנזק הוא ארוך טווח ורק אחרי זמן ראו את האסון".

    על דבריו כי השר עומר בכר לב הוא סכנה, אמר גלנט "ביום שמשחררים את הש'ייח ראד סאלאח ומתקבל בהפגנות לאומניות, יש ירי על משטרה על שוטרים, גניבה מחיילי צה"ל כאשר כל זה קורה, והוא מדבר עם תת מזכיר ההגנה האמריקני על אלימות המתנחלים, זאת התנהגות של חוסר אחריות. אנחנו מאבדים שטחים נרחבים מארת ישראל בגלל החידלון שלנו והממשלה שהקימו עם עבאס".

    גלנט התייחס לחוק הגיוס ואמר, "הליכוד אקבע את עמדתו שתתאים לאופוזציה. אני נגד ללכת בכח במיוחד עם המגזר החרדי. אני הייתי הראשון שהקמתי את נצח יהודה והוא הצליח מכיוון שזה היה בהסכמה עם הצד החרדי".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      יואב גלנט צריך להיות מנהיג הליכוד הבא

    2. 1

      יואב גלנט מנהיג משכמו ומעלה
      עם כל התכונות להיות מנהיג הליכוד