מגן הוקרה למנכ"ל ביה"ח שיבא

    עפר גדנקן No Comments on מגן הוקרה למנכ"ל ביה"ח שיבא

    המגן של ארגון 'בוני עולם' הוענק בחנוכה לפרופסור יצחק קרייס – מנכ"ל ביה"ח שיבא

    20:28
    16.04.24
    אליהו גרין No Comments on אחר סירוב מוועד הישיבות וגדולי ישראל: שרים נפגשו עם הרב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע שעבר, בעיצומם של ימי החנוכה, התקיים כינוס מיוחד מטעם 'בוני עולם' בו הוענק למנכ"ל המרכז הרפואי שיבא פרופ' יצחק קרייס מגן הוקרה ע"י ארגון בוני עולם, על תרומתו בפעילות אנושית ומוסרית לרווחת עם ישראל ולבריאותו. לרגל הענקת מגן ההוקרה שיגר  לפרופ' קרייס גם הרב אלימלך פירר – יו"ר 'עזרא למרפא' איגרת הערכה: "את מרבית שנות חייך הקדשת לשמש שליח נאמן לרפואתו של העם היושב בציון ועשית זאת בתבונה, ברגישות ובנחישות כדי להעניק לכל מבקש עזרה את הטיפול הטוב והמקצועי יותר", כתב.

    פרופ' קרייס אמר לנוכחים בטקס כי "'בוני עולם' הוא ארגון מיוחד שיודע לעשות שני דברים חשובים שלא רבים יודעים לעשות ולשלב ביניהם. הדבר הראשון הוא לחבר את הציבור בשפה שלו, בתרבות שלו, בסביבה שלו, עם הצרכים ועם החסמים, שהרי זהו דבר לא פשוט בתחום מאוד רגיש. והדבר השני הוא לדבר עם הרופאים, עם האחיות, עם המנהלים עם אנשי המעבדה בכבוד ובדרך ארץ תוך שיתוף פעולה ועם הרבה חכמת חיים", אמר. "זכינו שנפלה בחלקנו הזכות לעבוד עם ארגון כמו בוני עולם" אמר והודה לרב אליקים לבנון על עשייתו הברוכה למען הציבור. "אני גאה להיות חלק מהשליחות הזאת", הוסיף.

    הרב הראשי לישראל ר' דוד לאו שליט"א הזכיר את דברי המדרש על פרשת השבוע, שכשם שהקב"ה מחכה ליוסף – לצאתו מבית האסורים, כך הוא מחכה לכל יהודי בצרתו. "אולי אפשר להוסיף על המדרש הזה שבזמן הזה אפשר לומר לזוגות:  לא רק אתם מחכים, לא רק אלוקים מחכה עמכם לישועה, אלא גם אנשים הטובים שחלקם נמצא כאן בחדר מחכים איתכם! הם מרגישים את הכאב שלכם ככאב אישי שלהם, וזו הנקודה המהותית. בדור שלנו יש לקב"ה שותפים נפלאים כמו ארגון 'בוני עולם', אשר מצפה יחד עם המשפחות ומלווה אותם לכל אורך הדרך".

      הרב אליקים לבנון – מנכ"ל 'בוני עולם' פנה לצוות הרפואי שהשתתף באירוע ואמר להם כי המסירות והחמלה שלהם ראויים להערצה ולחיקוי. "אנו רואים את העשייה הרפואית בכל העולם, ואין רופאים ורופאות מסורים כמוכם בשום מקום. אתם אלה שנותנים אור ותקווה למשפחות רבות".

    חה"כ הרב יעקב אשר, שציין את הערכתו הרבה לארגון 'בוני עולם', הזכיר בדבריו את עקשנותם של היהודים למצוא שמן טהור, מה שעמד להם לזכות והם ראו לבסוף לישועות ולניסים. הוא הוסיף ואמר כי גם אלו המתעקשים לזכות לילדים ומלווים על ידי בוני עולם, שמסייעים להם להמשיך ולהתעקש באמצעות הרופאים הטובים ביותר וכל מה שצריך עבור כך, זוכים למצוא לבסוף את הכד הקטן, ובס"ד להקים דורות.

     

     



    0 תגובות