פיגועי ירי, התבצרות ובני ערובה: התרגיל של חטיבת הבקעה

    קובי פינקלר No Comments on פיגועי ירי, התבצרות ובני ערובה: התרגיל של חטיבת הבקעה

    במשך יום וחצי, חטיבת הבקעה והעמקים תרגלה ע"י פיקוד 'מרכז' יחד עם הגדודים, תרחישים בגבול המזרחי וגם באיו"ש, מול הטרור העממי והמאורגן, הכוללים: פיגועי ירי חטיפת אזרחים והתבצרות מחבלים. כלל המערכות הצבאיות נבחנו במהלך התרגיל המיוחד

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "נמשיך לפעול בנחרצות כנגד הפעילות החבלנית העוינת במרחב": על רקע ההחמרה במצב הביטחוני ביו"ש, חטיבת "הבקעה והעמקים" תרגלה אמש על ידי פיקוד מרכז, במתווה של תרחישי אמת אפשריים ורלוונטיים לגזרה ייחודית זו, הנפרשת על שטח נרחב ובה יישובים רבים.

    התרגיל שיפר את מוכנות הכוחות לתרחישי קצה, בהם ירי, זריקות אבנים והתבצרות מחבלים במבנה תוך לקיחת בני ערובה ומשא ומתן למול הכוחות. כל זאת, בדגש על שיתוף הפעולה מול הגדודים השונים הפועלים בגזרה.

    בתרגיל לקחו חלק; מטה החטיבה, גדודי החטיבה: "אריות הירדן" ו"לביאי הבקעה", יחידת התגובה המהירה של החטיבה במילואים וגופי ביטחון נוספים. מטה החטיבה נחנך על ידי חטמ"ר "שומרון".

    בסיום התרגיל אומר לנו מפקד החטיבה, אל"ם מאיר בידרמן: "התרגיל היה מלמד וחשוב. אני שמח על השותפות עם ההתיישבות ועל העבודה הרצינית והממוקדת של הכוחות בשטח. התרגיל שיפר את מוכנות החטיבה, ניישם את כלל הלקחים ונמשיך לפעול בנחרצות כנגד הפח"ע במרחב ובשיתוף פעולה מלא למול גופי הביטחון השונים".



    0 תגובות